نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲

تأیید فعال‌سازی کراس پلی برای نسخه های PS4 و PS5 بازی Borderlands 3

شرکت 2K تأیید کرد که قابلیت کراس پلی به‌زودی در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Borderlands 3 نیز قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت 2K Games راه‌یابی قابلیت کراس پلی به نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را تأیید کرده است. در ماه ژوئن ۲۰۲۱ و نزدیک به دو سال پس از عرضه‌ی بازی Borderlands 3 پشتیبانی از قابلیت کراس پلی به تمام نسخه‌های آن به استثنای پلی استیشن اضافه شد. در آن زمان رندی پیچفورد، مدیرعامل شرکت گیرباکس اعلام کرد که قابلیت کراس پلی بوردرلندز ۳ در کنسول‌های پلی استیشن در دسترس قرار ندارد. طی همان روزها جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی گفت که در آینده‌ی نزدیک بازی‌های بیشتری روی پلی استیشن از کراس‌پلی پشتیبانی خواهند کرد. طی ماه‌های اخیر واقعا این اتفاق رخ داده است.

اخیرا اعلام شد که بازی Tiny Tina’s Wonderlands، اسپین‌آف مجموعه‌ی Borderlands با پشتیبانی کامل از قابلیت کراس پلی در همه‌ی پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن عرضه می‌شود. رندی پیچفورد اظهار داشت که بازی Borderlands 3 نیز به‌زودی چنین روندی را در پیش خواهد گرفت. اکنون شرکت 2K به‌عنوان ناشر این مورد را تأیید کرد و گفت که کراس پلی «در آینده‌ی نزدیک» به نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اضافه خواهد شد. بنابراین کاربران این پلتفرم‌ها نیز به‌زودی می‌توانند با کاربران ایکس باکس، کامپیوتر و گوگل استیدیا به تجربه‌ی بوردرلندز 3 بپردازند.

بااین‌حال هنوز زمان دقیق راه‌یابی قابلیت کراس پلی به نسخه‌های پلی استیشن بازی Borderlands 3 را نمی‌دانیم. انتظار می‌رود که این اتفاق به‌سادگی با انتشار ناگهانی یک آپدیت رخ بدهد. بازی Tiny Tina’s Wonderlands برای عرضه در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده