نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷

سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands

شرکت گیرباکس از مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی کامپیوتر بازی لوتر شوتر Tiny Tina’s Wonderlands رونمایی کرد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در اواخر ماه مارس عرضه می‌شود و امکان تجربه‌ی نبردهایی به سبک بازی Borderlands را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. شرکت‌های گیرباکس و 2K Games در آستانه‌ی انتشار این بازی لوتر شوتر جزئیات بیشتری از آن را در اختیار گیمرها قرار دادند. اخیرا پشتیبانی بازی از کراس-پلی تأیید شد و از سیزن پس و محتوای پایان بازی رونمایی به‌عمل آمد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Tiny Tina’s Wonderlands در کامپیوتر اعلام شده است.

برای اجرای این بازی حداقل به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی AMD FX-8350 یا اینتل Core i5-3570 و کارت گرافیک AMD Radeon RX 470 یا انویدیا GeForce GTX 960 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی VRAM نیاز است. سیستم پیشنهادی برای تجربه‌ی بازی نیز شامل ۱۶ گیگابایت رم، پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 2600 یا اینتل i7-4770 و کارت گرافیک Radeon RX 590 با ۸ گیگابایت حافظه‌ی وی‌رم یا GeForce GTX 1060 با ۶ گیگ حافظه‌ی وی‌رم می‌شود.

بازیکن‌ها در هر حالت به ۷۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهند داشت. بازی Tiny Tina’s Wonderlands برای انتشار در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در این فاصله به‌سراغ تجربه‌ی بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure بروید تا با جهان آن آشنا شوید.

بازی Tiny Tina's Wonderlands

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در دنیای بوردرلندز جریان دارد و براساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته شده است؛ اثری که در آن تاینی تینا به‌عنوان ارباب پناهگاه خدمت می‌کند و سناریوهای مختلفی را شکل می‌دهد. در این بازی بازیکن‌ها باید درکنار آشنایی با کاراکترهای گوناگون به‌سراغ ازبین‌بردن Dragon Lord بروند و سرزمین عجایب را نجات دهند. برای انجام این کار شش کلاس مختلف نظیر کلاس Stabbomancer، کلاس Spore Warden و کلاس Graveborn  وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها یکی را به‌دلخواه انتخاب کرد و به تجربه‌ی بازی پرداخت.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (آخرین سرویس پک)
  • پردازنده: AMD FX-8350 یا اینتل Core i5-3570
  • حافظه‌ی رم: ۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 470 یا انویدیا GeForce GTX 960 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی VRAM
  • فضای ذخیره‌سازی: ۷۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (آخرین سرویس پک)
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 2600 یا اینتل Core i7-4770
  • حافظه‌ی رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Radeon RX 590 با ۸ گیگابایت حافظه‌ی وی‌رم یا GeForce GTX 1060 با ۶ گیگ حافظه‌ی وی‌رم
  • فضای ذخیره‌سازی: ۷۵ گیگابایت


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده