نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲

توضیحات سازندگان Starfield درباره کاوش و انتخاب ها در ویدیو تازه

بتسدا با پخش دومین قسمت از سری ویدیوهای Into the Starfield توضیحاتی درباره‌ی کاوش، انتخاب بازیکن‌ها و مکانیک‌های نقش‌آفرینی بازی استارفیلد ارائه داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بتسدا دومین قسمت از سری ویدیوهای پشت صحنه‌ی Into the Starfield را پخش کرد که این‌بار روی بخش‌هایی نظیر کاوش، انتخاب بازیکن‌ها و مکانیک‌های نقش‌آفرینی بازی Starfield تمرکز دارد. توسعه‌دهنده‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند در زمینه‌ی خلق آثار نقش‌آفرینی جهان‌-باز پرجزئیات و غنی با تأکید روی انتخاب بازیکن‌ها روی دست شرکت بتسدا بلند شوند. این شرکت ظاهرا می‌خواهد با پروژه‌ی بعدی خود یعنی بازی استارفیلد دوباره قدم در چنین مسیری بگذارد و حتی موفقیت‌های بیشتری را در این زمینه کسب کند.

اعضای مختلف تیم توسعه ازجمله ایستوان پلی، طراح ارشد، ویل شن، طراح ارشد مأموریت‌ها، امیل پاگلیارولو، سرپرست تیم طراحی و تاد هاوارد، کارگردان Starfield در قسمت دوم ویدیو Into the Starfield درباره‌ی دنیای آزاد بازی، نحوه‌ی تشویق بازیکن‌ها به کاوش، سازوکار انتخاب و پیامدهای حاصل از آن، بهبودها در زمینه‌ی مکانیک‌های نقش‌آفرینی نسبت‌به آثار قبلی بتسدا و موارد دیگر به گفت‌وگو می‌پردازند. شما می‌توانید در ادامه ویدیوی تازه را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

با اینکه تاکنون بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی Starfield به نمایش در نیامده است، اما در ماه‌های گذشته چند ویدیو مشابه به اشتراک گذاشته شد و جزئیات جدیدی از این محصول نقش‌آفرینی نظیر مکان‌های گوناگون، داستان و سبک هنری آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. بازی استارفیلد برای انتشار در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا شرکت بتسدا کاملا از این موضوع اطمینان دارد که بازی بدون تأخیر به‌دست گیمرها خواهد رسید.

شرکت‌های مایکروسافت در نظر دارد تا در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی بخش‌های بیشتری از بازی Starfield را به نمایش بگذارد. شایعاتی نیز از برگزاری یک رویداد مشابه کنفرانس E3 توسط ایکس باکس در ماه ژوئن به گوش می‌رسد که تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است. البته برگزاری این رویداد باعنایت‌به اینکه E3 2022 همچنان در هاله‌ای از ابهام است، چندان دور از ذهن نیست. به‌هرشکل فعلا باید انتظارات خود را کنترل کنیم و زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی مایکروسافت منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده