// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

رونمایی از بازی The Quarry استودیو سوپرمسیو گیمز با پخش تیزر

استودیو بریتانیایی Supermassive Games و شرکت 2K با پخش یک تیزر از بازی ترسناک The Quarry رونمایی کردند. فردا شاهد پخش تریلر اصلی خواهیم بود.

سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی بازی Until Dawn و سری بازی آنتولوژی The Dark Pictures ساعاتی قبل سراغ رونمایی از بازی The Quarry رفت. سازندگان می‌گویند که این اثر یک تجربه‌ی ترسناک تازه را تحویل طرفدارها می‌دهد. جالب این‌جا است که The Quarry یک ناشر متفاوت با آثار دیگر این استودیو بریتانیایی دارد. زیرا Supermassive Games این بار سراغ همکاری با 2K رفته است؛ برند بزرگی که به شرکت تیک-تو اینتراکتیو تعلق دارد.

بازی The Quarry که فعلا به‌عنوان یک «تجربه‌ی ترسناک کاملا جدید» این تیم معرفی شده، راس ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت ایران با تریلر اصلی به استقبال بازیکن‌ها می‌آید. اکنون می‌توانید تیزر کوتاه پخش‌شده را به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

The Quarry در تابستان پیش رو عرضه می‌شود و سازندگان کنار تیزر کوتاه، یک جمله را در قالب نقل قول قرار دادند: «آن‌چه که تو را نمی‌کشد، قوی‌ترت می‌کند». رسانه VGC که قبل از معرفی رسمی بازی The Quarry به در دست تولید بودن پروژه اشاره کرد، خبر از ثبت پنج لوگو برای بازی‌های معرفی‌نشده‌ی جدید سری دارک پیکچرز می‌دهد. در همین حین براساس اخبار بازی رسمی می‌دانیم که اکنون سوپرمسیو گیمز پروسه‌ی ساخت The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me را نیز جلو می‌برد؛ محصولی که قرار است فصل اول سری بازی Dark Pictures را به پایان برساند.

پنج قسمت بعدی که هنوز معرفی نشده‌اند، احتمالا بازی The Dark Pictures: Directive 8020، بازی The Dark Pictures: The Craven Man، بازی The Dark Pictures: Intercession، بازی The Dark Pictures: Winterfold و بازی The Dark Pictures Presents O Death خواهند بود.

بازی‌های دارک پیکچرز همواره شرکت بندای نامکو اینترتینمنت را به‌عنوان ناشر شناخته‌اند. پس طرفدارها امیدوار هستند که سوپرمسیو گیمز قصد انجام کاری به‌خصوص در بازی The Quarry را داشته باشد. چون اگر قرار بود این محصول دقیقا مانند چند بازی اخیر استودیو از آب دربیاید، سازندگان نیازی به قرار ندادن آن در سری آنتولوژی دارک پیکچرز و رفتن به سراغ همکاری با 2K به‌عنوان یک ناشر متفاوت نداشتند.

Supermassive Games ظاهرا برنامه‌ی کاری چند سال آتی خود را ریخته است و پروژه‌های زیادی دارد. شرکت Nordisk Film در سال ۲۰۲۱ صاحب ۳۰/۷ درصد از سهام این استودیو انگلیسی شد و به همین خاطر انتظار می‌رود که سوپرمسیو با هیچ‌گونه مشکل مالی مواجه نباشد؛ تا با خیال راحت به تولید بازی‌های ترسناک مورد نظر خود ادامه دهد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده