نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

امکان انتقال فایل‌های ذخیره RE3 ،Resident Evil 2 و RE7 به نسخه های نسل ۹

نسخه‌ی نسل ۹ بازی Resident Evil 2، بازی Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 7 امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه‌های نسل ۸ را فراهم می‌کند.

شرکت کپکام اخیرا اعلام کرد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 را در اواخر سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد کرد. این نسخه‌ها دارای بهبودهایی در زمینه‌ی بصری و فنی، نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از ویژگی ری تریسینگ، صدای سه‌بعدی و پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس در نسخه‌ی PS5 است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام جزئیات بیشتری از نسخه‌های نسل ۹ این بازی‌ها در اختیار طرفدارها قرار داده است.

شرکت کپکام اخیرا با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که نسخه‌ی نسل ۹ هر سه بازی امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه‌های نسل ۸ را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. به بیان بهتر، گیمرها می‌توانند تمام فایل‌های ذخیره‌ی خود را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 یا از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتقل کنند. درضمن تأیید شد که این مورد درباره‌ی بسته‌ی الحاقی موجود در نسخه‌ی طلایی (Gold Edition) بازی Resident Evil 7 نیز صدق می‌کند.

بازی Resident Evil 7

در گذشته شرکت کپکام تأیید کرد که دارندگان این بازی‌ها در کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان امکان ارتقا رایگان آن به نسخه‌های نسل ۹ را خواهند داشت. یک بسته‌ی به‌روزرسانی رایگان نیز برای نسخه‌ی کامپیوتر بازی در نظر گرفته شده است که در روز عرضه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. البته شرکت کپکام هنوز تاریخ انتشار نسخه‌های نسل ۹ این سه بازی Resident Evil را اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

تصمیم کپکام جهت ارائه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ این بازی‌ها برای سخت‌افزارهای قدرتمندتر باتوجه‌به محبوبیت آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست. بااین‌حال باید دید که عملکرد نسخه‌های نسل نهم این آثار چگونه خواهد بود. شایعاتی نیز از توسعه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 به گوش می‌رسد که این ناشر ژاپنی هنوز آن‌ها را تأیید یا تکذیب نکرده است. یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Resident Evil Village نیز در دست تولید است که احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور خبرهای بیشتری از آن منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده