// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

واکنش منتقدین به بسته الحاقی The Witch Queen بازی Destiny 2

مدتی پیش بسته الحاقی بازی Destiny 2 با نام The Witch Queen عرضه شد و میانگین نمرات آن خبر از یک DLC بزرگ جذاب و دوست‌داشتنی می‌دهد.

Destiny 2 جزو آن دسته از بازی‌های MMO است که تابه‌امروز مخاطبان بسیاری را جذب کرده است و به‌واسطه‌ی اکسپنشن‌های مختلف توانست بهتر شود. یکی از مواردی که بانجی در دستور کار خود قرار داد، آرشیو کردن بخشی از محتویات بازی به هدف جا باز کردن برای محتوای جدید بود. پس در زمان عرضه‌ی The Witch Queen یعنی جدیدترین بسته الحاقی دستینی 2، محتویات داستانی فورسیکن وارد Destiny Content Vault شد.

دی‌ال‌سی بزرگ The Witch Queen از ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ (۳ اسفند) در دسترس قرار گرفت و در قالب آن با یک بسته الحاقی بسیار خوب و هیجان‌انگیز طرف هستیم؛ اکسپنشنی که هم داستان خوبی را ارائه کرد و هم از نظر محتوا، تجربه‌ی مناسبی را به بازیکن‌ها تحویل می‌دهد. میانگین امتیازات بسته الحاقی The Witch Queen نشان می‌دهد که رسانه‌ها در مجموع رضایت زیادی از اثر تازه‌ی جدیدترین استودیو بازی‌سازی خریداری‌شده توسط شرکت سونی دارند. در ادامه نظرات بعضی از منتقدان بازی را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را هم با ما در میان بگذارید.

Destiny 2: The Witch Queen

بسته الحاقی بزرگ The Witch Queen بازی Destiny 2 بانجی

گیم‌اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

The Witch Queen یک بسته الحاقی قدرتمند با تمرکز ویژه روی شخصی‌سازی تجربه بازیکن و ارائه‌ی پاداش به کاربرانی است که مدت‌ها روی تجربه‌ی داستان و درک ساختار بازی تمرکز کرده‌اند. شاید همین باعث می‌شود که DLC جدید نقطه‌ی شروع خوبی برای کاربران تازه‌وارد نباشد، اما این هزینه‌ای است که دیگر بانجی مشکلی با پرداخت آن ندارد. داستان طولانی بازی که روایت آن از سال ۲۰۱۴ شروع شد، به نقاط اوج و هیجانی خود می‌رسد و این امکان وجود دارد که سازنده‌ها برای ارائه این نوع محتویات به کاربران قدیمی حسابی هیجان‌زده باشند.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Destiny 2: The Witch Queen حس‌و‌حال چیزی را دارد که برای کاربران قدیمی این مجموعه ساخته شده است؛ کاربرانی که سال‌ها است مشغول تجربه بازی هستند. این‌جا هم شاهد نقطه‌ی اوج داستان‌گویی آغازشده از چند سال قبل هستیم و هم پیش‌درآمد قصه‌ای بسیار بزرگ‌تر را می‌بینیم.

اسکرین‌رنت: ۹۰ از ۱۰۰

Destiny 2: The Witch Queen یک دستاورد در قصه‌گویی برای بانجی به حساب می‌آید و همچنان در آینده دو بسته الحاقی دیگر برای این بازی عرضه خواهد شد. The Witch Queen تجربه‌ای است که هیچ‌کدام از طرفدارهای سری بازی Destiny نباید آن را از دست بدهند. از آن‌جایی که شاهد یک داستان‌سرایی جذاب هستیم، Destiny 2: The Witch Queen حس و حال خوبی را القا می‌کند و خبر از یک آینده روشن‌تر (یا تاریک‌تر از لحاظ رخدادهای داستانی پیش رو) را می‌دهد که باید منتظر آن باشیم.

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Destiny 2: The Witch Queen یک اکسپنشن خوب است که کمپین عالی و Raid جدید خود را با محتویات درخور و سرگرم کننده‌ای ترکیب کرده است؛ حتی اگر بخشی از این محتویات حس و حال تازه‌ای نداشته باشند. شاید Destiny 2: The Witch Queen بهترین بسته الحاقی عرضه شده برای دستینی 2 نباشد، اما این ملکه نمایش خوبی را ارائه می‌دهد.

پوش اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

جدا از کاستی‌های موجود برای کاربران تازه‌وارد بازی، محتویات بسیار زیادی در The Witch Queen قرار گرفته است که ارزش تجربه را دارد؛ همچون سلاح Glaive که در قالب آن آن شاهد ترکیب حمله‌های دوربرد و مبارزات نزدیک هستیم. Lost Sectorهای هیجان‌انگیز یا تغییرات اعمال‌شده روی زیرکلاس Void، سبب می‌شود تا شاهد یک هماهنگی بسیار خوب با بسته الحاقی Beyond Light باشیم. باتوجه‌به تغییرات امیدوار هستیم که زیرکلاس‌های سولار و آرک هم دست‌خوش تغییرات خوبی شوند.

در سال ۲۰۲۲ هم شاهد محتویات فصلی خواهیم بود، اما کیفیت این محتویات، چیزی است که از الان نمی‌توان آن را قضاوت کرد. زمانی‌که این بررسی را می‌نویسم، هنوز محتوای بسته الحاقی تمام نشده است و منتظر عرضه Raid جدید بازی هستم. بااین‌حال در The Witch Queen شاهد یک بسته الحاقی هستیم که دستینی 2 را در بهترین حال خود قرار داده است و همچنان یک بازی باشکوه را تجربه خواهید کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده