نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴

میزبانی کونامی در رویداد Indie Games Connect امسال

شرکت کونامی قصد دارد امسال میزبانی رویداد Indie Games Connect را بر عهده بگیرد تا از این طریق به توسعه‌دهندگان و مخاطبان در برقراری تعامل و ارتباط موثر کمک کند.

رویداد Indie Games Connect قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تیر ۱۴۰۱) برگزار شود. این رویداد که هر سال با محوریت بازی‌های مستقل برگزار می‌شود، تمرکز خود را بر شکل‌گیری ارتباط و تعامل سازندگان بازی با مخاطبان قرار داده است. حال به‌تازگی کونامی در یک بیانیه به میزبانی خود از رویداد Indie Games Connect امسال اشاره کرد.

درواقع کونامی قصد دارد این رویداد را در ساختمان Creative Center خود در شهر توکیو برگزار کند. طبق اعلام کونامی، در رویداد Indie Games Connect امسال فضایی برای سازندگان بازی‌های مستقل فراهم خواهد شد تا با سایر توسعه‌دهندگان و جامعه‌ی مخاطبان ارتباط برقرار کنند. همچنین برای ترویج ارتباطات و تعامل بیشتر مخاطبان، بازدید از این رویداد توسط عموم مردم آزاد خواهد بود. علاوه‌براین، کونامی یک وب‌سایت برای افراد علاقه‌مند به مشارکت در رویداد Indie Games Connect امسال باز کرده است تا در آن به ثبت‌نام بپردازند.

پوستر رویداد Indie Games Connect سال ۲۰۲۲

به‌گفته‌ی کونامی، رویداد Indie Games Connect ۲۰۲۰ دارای بخش‌هایی جهت ارائه‌ی مشاوره برای سازندگان، نمایش‌ بازی‌ها و برگزاری سمینارهای توسعه‌دهندگان به میزبانی شوهی یوشیدا، رئیس بخش بازی‌های مستقل سونی، خواهد بود. به‌نظر می‌رسد فهرست بازی‌های مستقلی که در این رویداد نمایش خواهند داشت در اوایل ماه می منتشر شود. همچنین جزئیاتی درباره‌ی نحوه‌ی شرکت عموم علاقه‌مندان در این رویداد در اواسط ماه می در دسترس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود را پیرامون مشارکت کونامی در برگزاری رویداد Indie Games Connect را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده