نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

معرفی بازی Flintlock: The Siege of Dawn با انتشار یک تریلر

استودیوی A44 که سابقه‌ی توسعه‌ی بازی Ashen را در کارنامه دارد، با انتشار تریلری از بازی جدید خود به‌نام Flintlock: The Siege of Dawn رونمایی کرد.

استودیوی A44 که در نیوزیلند مستقر است، با توسعه‌ی بازی سولزلایک، اکشن و نقش‌آفرینی Ashen توسط بازیکنان شناخته می‌شود. این تیم خلاق در سال‌های گذشته در سکوت به توسعه‌ی بازی جدید خود مشغول بوده‌ و حال اقدام به معرفی آن کرده‌اند. این بازی جدید Flintlock: The Siege of Dawn نام دارد و به‌نظر می‌رسد که بخش مهمی از فرایند توسعه‌ی خود را گذرانده باشد؛ چرا که برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

بازی Flintlock: The Siege of Dawn اثری در سبک جهان باز، اکشن و نقش‌آفرینی است که بازیکنان را با سفرهای حماسی شخصیتی به‌نام Nor همراه می‌کند. Nor در سفرهای خود با استفاده از تفنگ و جادو و همراهی یک حیوان وفادار قرار است برای نجات سرنوشت بشریت به مبارزه بپردازد. به‌گفته‌ی تیم سازنده، دنیای بازی Flintlock: The Siege of Dawn شامل محیط‌های متنوعی از جمله صحرا و شن‌زار، خرابه‌های متروکه و شهرهایی وسیع خواهد بود که هر‌کدام اسرار مربوط‌به خود را دارند.

شخصیت NOR از بازی Flintlock: The Siege of Dawn در حال مبارزه با دشمنان

در ادامه تیم A44 درباره‌ی داستان بازی می‌گوید: «دروازه‌ی دنیای زندگی پس از مرگ باز شده و ارتش مردگان و خدایان آن‌ها فرصت فرار پیدا کرده‌اند. بازیکنان باید کنترل شخصیت Nor Vanek، یکی از اعضای ارتش متحدین را به‌دست گرفته و همراه‌با Enki، حیوان وفادارش که از قابلیت‌های جادویی بهره می‌برد، انتقام شخصی خود از خدایان دنیای مردگان را دنبال کنند».

دانلود ویدیو از آپارات

با مشاهده‌ی تریلر معرفی سینمایی بازی Flintlock: The Siege of Dawn می‌توان دریافت Nor و Enki با دشمنان مختلفی رو‌به‌رو خواهند شد که باید با استفاده از قابلیت‌ها و همکاری یکدیگر آن‌ها را از پیش روی بردارند.

بازی Flintlock: The Siege of Dawn در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی قرار است روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گیرد. همچنین این بازی از روز نخست عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌‌ی بازی Flintlock: The Siege of Dawn چیست؟  نظر خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده