نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹

توسعه بازی Grand Theft Auto 6 ظاهرا به یک نقطه عطف مهم رسیده است

کریس کلیپل از مجله‌ی راک‌استار ادعا می‌کند که بازی Grand Theft Auto 6 مرحله‌ی برجسته‌ای از توسعه را پشت سر گذاشته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کریس کلیپل از مجله‌ی راک‌استار می‌گوید که شرکت Rockstar Games در توسعه‌ی بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 به یک «نقطه عطف مهم» رسید. کلیپل قبلا با بررسی وضع GTA 6 ادعا کرد که توسعه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی دوباره از سر گرفته شده است.

او در صحبت‌های اخیر خود فاش کرد که «بازی Grand Theft Auto 6 مرحله‌ی برجسته‌ای از توسعه را پشت سر گذاشته است. کارها باید سرعت بیشتری در شرکت راک‌استار بگیرند». درضمن این افشاگر پیش‌بینی می‌کند که «معرفی اصلی» بازی GTA 6 احتمالا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ توسط شرکت Rockstar انجام شود. بااین‌وجود، کریس کلیپل فکر نمی‌کند که نسخه‌ی بعدی بازی Grand Theft Auto قبل از پایان سال ۲۰۲۴ میلادی به‌دست بازیکن‌ها برسد.

مدتی قبل شرکت راک‌استار اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto 6 در دست تولید است، اما جزئیات بیشتری از آن را با طرفدارها به اشتراک نگذاشت. بنابراین اگر شرکت راک‌استار گیمز بخواهد با برگزاری یک رویداد به معرفی مفصل بازی بپردازد، امیدواریم جزئیات قابل‌توجه و حتی برخی از تصاویر مفهومی آن را منتشر کند. در گذشته شایعاتی از عرضه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 در سال ۲۰۲۵ میلادی به گوش می‌رسید که کاملا با اظهارات اخیر کریس کلیپل تطابق دارد. البته این مورد تابه‌حال از سوی شرکت راک‌استار گیمز رسما تأیید یا تکذیب نشده است.

شرکت راک‌استار در هفته‌ی جاری نسخه‌ی نسل ۹ بازی‌های Grand Theft Auto 5 و Grand Theft Auto Online را در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌دهد.  


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده