// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

استودیو بانجی احتمالا مشغول کار روی چهار پروژه است

بررسی آگهی‌های استخدامی استودیو بازی‌سازی Bungie نشان می‌دهد که این تیم بزرگ همزمان پروسه‌ی کار روی چهار پروژه را جلو می‌برد؛ از دو بسته‌ی الحاقی بزرگ Destiny 2 تا دو IP جدید.

براساس جدیدترین اخبار بازی و گزارشی که به بررسی جزئيات آگهی‌های استخدامی بانجی پرداخت، این استودیو گسترده مشغول کار روی چهار پروژه است؛ دو DLC بزرگ بازی لایو سرویس موفق Destiny 2 و دو IP جدید. یکی از دو بسته‌ی الحاقی در حال ساخت دستنی ۲ در حقیقت همان Lightfall است و گویا از میان دو بازی جدید بانجی که مجموعه‌های تازه‌ای را به وجود می‌آورند، یکی از آن‌ها دارای گیم‌پلی اکشن سوم‌شخص خواهد بود.

این استودیو که به‌تازگی با Destiny 2: The Witch Queen به موفقیت‌های قابل‌توجه دست یافت و میانگین نمرات ۸۹ از ۱۰۰ منتقدها در OpenCritic را با انتشار ۳۹ بررسی کسب کرد، براساس اطلاعات صفحه لینکدین Bungie بیشتر از ۱۱۰۰ عضو دارد. در نتیجه از نظر تعداد کارمندها ظاهرا بزرگ‌ترین استودیو بازی‌سازی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به شمار می‌آید. پس تعجب‌آور نیست که تیم‌های کافی برای کار روی چهار پروژه را در اختیار داشته باشد.

جیم رایان، هرمن هالست و چند عضو ارشد شرکت Bungie (بانجی، خالق بازی Halo 2 و بازی Destiny 2)

(جیم رایان، هرمن هالست و اعضای ارشد بانجی)

هنوز مشخص نیست که چه زمانی بالاخره استودیو Bungie سراغ رونمایی از آثار جدید خود می‌رود. آیا قرار است پس از تکمیل پروسه‌ی خرید بانجی توسط شرکت Sony شاهد نمایش یکی از این بازی‌های جدید در یکی از رویدادهای پلی استیشن باشیم؟ نمی‌دانیم. گیمرها باید منتظر بمانند تا اخبار رسمی از راه برسد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده