نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳

ارائه حالت ۶۰ فریم بر ثانیه در نسخه ایکس باکس سری اس Dying Light 2

به‌روزرسانی بازی Dying Light 2 Stay Human درکنار رفع برخی از ایرادها، حالت ۶۰ فریم بر ثانیه را به نسخه‌ی ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند.

شرکت Techland از زمان عرضه‌ی بازی Dying Light 2 Stay Human در ماه گذشته با انتشار بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا تجربه‌ی بهتری را برای بازیکن‌ها رقم بزند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته‌ی به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است که بهبودها و ویژگی‌های جذابی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

مدتی قبل استودیو لهستانی تک‌لند اعلام گرد که پردازنده‌ی ایکس باکس سری اس دست آن‌ها را در بهینه‌سازی عملکرد بازی Dying Light 2 Stay Human روی این کنسول بسته است. بااین‌حال به‌روزرسانی تازه یک حالت گرافیکی به نسخه‌ی ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند که امکان اجرای بازی Dying Light 2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران این کنسول فراهم می‌آورد. افزون‌براین، حالت جدیدی تحت عنوان Balanced Mode (حالت توازن) نیز به نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی راه یافته است.

به‌روزرسانی تازه Dying Light 2 Stay Human تعداد زیادی از ایرادهای بازی را به‌طور کلی رفع می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به مشکل پیش‌روی در داستان و مشکل آزاردهنده‌ی چرخه‌ی مرگ اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از همه‌ی جزئیات آخرین به‌روزرسانی این بازی اکشن نقش‌آفرینی به منبع خبر مراجعه کنید.

زامبی بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. شرکت تک‌لند تابه‌حال زمان دقیق راه‌یابی قابلیت کو-آپ به این بازی را اعلام نکرده است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران این کنسول هیبریدی شرکت نینتندو قرار می‌گیرد. بازی دایینگ لایت ۲ در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ از ۱۰ را کسب کرد که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«Dying Light 2 Stay Human اثری است که از همان برخورد اولیه نشان می‌دهد که توان تبدیل شدن به تجربه‌ای واقعا سرگرم‌کننده را دارد. جذابیت بالای گشت‌و‌گذار در جهان بی‌نهایت چشم‌نواز بازی با حرکات پارکور و تنش مناسب رویارویی با زامبی‌ها، ساعت‌های اولیه بازی را بسیار هیجان‌انگیز کرده است. بااین‌حال به مرور زمان، از یک طرف داستان بازی کشش اولیه را از دست می‌دهد و به‌دلیل شخصیت‌پردازی نه‌چندان خوب و آشفتگی کلی، تاثیرگذاری آن از بین می‌رود و از طرف دیگر، تکراری شدن برخی فعالیت‌های جانبی در بازی یا نبرد با دشمنان انسانی آن، به تجربه کلی بازی ضربه می‌زنند. با این وجود،‌ هنوز هم دایینگ لایت 2 برای آن‌هایی که نسخه اول را واقعا دوست داشتند یا کلا طرفدار آثار زامبی‌محور هستند،‌ ارزش یک بار تجربه را خواهد داشت».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده