نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

انتشار به‌روزرسانی ۱.۰۶ بازی Gran Turismo 7

استودیو پولی‌فونی دیجیتال به‌روزرسانی ۱.۰۶ بازی Gran Turismo 7 را برای رفع تعدادی از مشکلات و افزودن محتوای تازه در دسترس بازیکن‌ها قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Polyphony Digital بسته‌ی به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Gran Turismo 7 در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر کرده است. به‌روزرسانی ۱.۰۶ تعدادی ویژگی تازه نظیر نمایشگرهای جهت باد و سرعت باد را به بازی اضافه می‌کند که در سمت راست و درست زیر نقشه‌ی مسیریابی نشان داده می‌شود. بخش Music Replay نیز با ۶۴ آهنگ دیگر آپدیت شده است تا سلیقه‌های بیشتری را پوشش دهد.

بسته‌ی به‌روزرسانی ۱.۰۶ بسیاری از ایرادهای بازی Gran Turismo 7 را نیز برطرف می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به شناسایی نشدن میزان پیشرفت Menu Book و خطای برنامه هنگام استفاده از ویژگی Broadcast در کنسول پلی استیشن 4 اشاره کرد. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که ویژگی Broadcast به کاربران کنسول اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تجهیزات اضافی و تنها با اتصال حساب توییچ به استریم بازی‌ها بپردازند. یک خطای برنامه نیز در زمان انتخاب License Plate در بخش GT Auto حین شخصی‌سازی خودرو رخ می‌داد که با آپدیت تازه رفع شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به منبع خبر به مطالعه‌ی تمام جزئیات به‌روزرسانی ۱.۰۶ بازی Gran Turismo 7 بپردازید. در ماه‌های آتی استودیو پولی‌فونی دیجیتال درکنار رفع ایرادهای بازی به‌سراغ انتشار محتواهای جدیدی نظیر اتومبیل‌ها، پیست‌ها و رویدادهای تازه خواهد رفت. بازی گرن توریسمو ۷ درحال‌حاضر در کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قابل تجربه است. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیش از ۴۲۰ اتومبیل را در دسترس قرار داد و امکان شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را برای گیمرها فراهم آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده