نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴

ادامه‌ استخدام نیرو توسط استودیو آرکین برای توسعه بازی Redfall

این روزها استودیوی آرکین در حال ساخت بازی شوتر و چندنفره‌ی Redfall است و به نظر می‌رسد برای توسعه‌ی بخش‌های مختلفی از این محصول جدید، نیاز به استخدام کارمندان جدید دارد.

Redfall بازی شوتر و کوآپ جدید استودیوی آرکین است که در سال گذشته معرفی شد. بااین‌حال از زمان معرفی تا امروز، استودیوی سازنده در سکوت خبری مطلق فرو رفت و تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. در سال گذشته استودیوی آرکین بازه‌ی زمانی تابستان ۲۰۲۲ را برای انتشار بازی Redfall اعلام کرد. بااین‌حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از آگهی‌های استخدام، این استودیو برای چند نقش کلیدی در تیم سازنده‌ی بازی جدید خود به‌دنبال استخدام نیرو است.

طبق اطلاعات منتشرشده در حساب توییتر استودیوی آرکین، چند جای خالی در بخش‌های مربوط‌به طراحی هنری، انیمیشن‌سازی و برنامه‌نویسی وجود دارد که باید با استخدام نیروهای جدید پر شوند. باتوجه‌به این توییت ظاهرا استودیوی بازی‌سازی آرکین به افرادی در شاخه‌های کارگردان هنری VFX، مهندسی بخش آنلاین، مهندسی ارشد گیم‌پلی، مهندسی ارشد گرافیک و بسیاری افراد دیگر جهت تکمیل تیم توسعه‌ی بازی Redfall نیاز دارد.

برخی از افراد می‌گویند که باتوجه‌به این آگهی استخدام، بعید به نظر می‌رسد که طرفداران شاهد انتشار بازی Redfall در تابستان ۲۰۲۲ باشند. باتوجه‌به تأخیر در فرایند توسعه‌ی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl به‌دلیل بحران‌ جنگ اوکراین، بازی Starfield تنها انحصاری بزرگ ایکس باکس است که تاریخ انتشار قطعی آن در سال جاری میلادی قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود را پیرامون توسعه و احتمال تأخیر بازی Redfall با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده