نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

تأیید ساخت بازی موبایل Call of Duty Warzone توسط اکتیویژن

اکتیویژن جهت توسعه‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Call of Duty: Warzone به‌دنبال استخدام نیروهای جدیدی برای استودیوهای داخلی خود است.

شرکت اکتیویژن در سال ۲۰۲۱ میلادی تأیید کرد که دومین بازی موبایل مجموعه‌ی Call of Duty در دست توسعه قرار دارد و با فاصله‌ی کوتاهی استودیو Digital Legends را خریداری کرد تا در فرایند تولید نسخه‌ی موبایل کال آو دیوتی به آن‌ها کمک کند. اخیرا گزارش‌هایی از توسعه‌ی نسخه‌ی مختص موبایل بازی Call of Duty: Warzone منتشر شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision رسما این مورد را تأیید کرده است.

شرکت اکتیویژن با انتشار یک آگهی شغلی تأیید کرد روی «یک بازی Call of Duty: Warzone با کیفیت ساخت AAA برای موبایل» کار می‌کند که «دارای اکشن هیجان‌انگیز و روان در بزرگ مقیاس است که بازیکنان می‌توانند در هرجایی به تجربه‌ی آن بپردازند». در این فراخوان جذب نیرو آمده است: «این تجربه‌ی چندنفره بزرگ با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و برای موبایل ساخته می‌شود تا گیمرهای سراسر جهان را در سال‌های پیش‌رو سرگرم کند».

شماری از استودیوهای داخلی Activision در توسعه‌ی بازی Call of Duty: Warzone Mobile با یکدیگر همکاری می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به استودیو Beenox، استودیو Demonware، شعبه‌ی شانگهای اکتیویژن، استودیو Activision Central Tech، استودیو Solid State و استودیو Digital Legends اشاره کرد. اکتیویژن به‌دنبال جذب افراد برای سمت‌های مختلف استودیوهای یادشده است تا توسعه‌ی پروژه‌های خود را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

فصل پنجم بازی call of duty: warzone همراه شخصیت‌های جدید در آسمان

ماه گذشته تأیید شد که استودیو اینفینیتی وارد مشغول کار روی دنباله‌ی بازی Call of Duty: Warzone (کالاف دیوتی وارزون) و بازی Call of Duty: Modern Warfare محصول ۲۰۱۹ است و هر دو آن‌ها در اواخر سال ۲۰۲۲ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. گزارش‌هایی از تصمیم اکتیویژن برای به تعویق انداختن زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ۲۰۲۳ بازی کال آو دیوتی نیز منتشر شده است. اگر این ادعا رنگ واقعیت بگیرد، مجموعه‌ی Call of Duty تقریبا پس از دو دهه رویکرد انتشار سالانه‌ی خود را کنار می‌گذارد.

رسانه‌ی بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت مایکروسافت در تصمیم‌گیری برای تأخیر نسخه‌ی سال ۲۰۲۳ کال آو دیوتی دخالتی نداشته است و اکتیویژن تا زمان نهایی‌سازی قرارداد خرید به‎‌شکل مستقل عمل خواهد کرد. مدتی قبل شرکت مایکروسافت تأیید کرد پس از اینکه قرارداد خرید شرکت اکتیویژن نهایی شد، به انتشار بازی‌های Call of Duty و بازی‌های معروف دیگر اکتیویژن بلیزارد برای پلتفرم‌های پلی استیشن ادامه خواهد داد. مایکروسافت حتی تمایل به عرضه‌ی بازی Call of Duty برای نینتندو سوییچ هم دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده