نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

جف گراب: انتشار ریمیک Dead Space به سال ۲۰۲۳ موکول شده است

جف گراب در صحبت‌های تازه‌ی خود اعلام کرد که تیم EA Motive تصمیم دارد تا عرضه‌ی ریمیک بازی Dead Space را به‌سال ۲۰۲۳ موکول کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جف گراب که از خبرنگاران مطرح صنعت بازی به‌حساب می‌آید، در وبسایت Venturebeat و با نشر یک خبر از موکول شدن زمان عرضه‌ی بازسازی دد اسپیس (Dead Space) به‌ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۳ خبر داد. گراب در این مطلب کوتاه خاطرنشان می‌کند که تیم EA Motive در ابتدا، ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ را برای انتشار بازی در نظر داشت اما تیم نام‌برده حالا تصمیم دارد تا با صرف زمان بیشتر روی تولید این پروژه، اثری باکیفیت را تقدیم هواداران کرده و آن‌ها را شگفت‌زده کند.

این درحالی است که از زمان معرفی بازی تا به‌این لحظه، هیچ تاریخ انتشار رسمی برای ریمیک دد اسپیس از سوی EA Motive اعلام نشده است. گراب این خبر را درحالی مخابره کرده است که فردا در سال ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران، تیم EA Motive با یک گزارش ویدیویی جدید از روال ساخته شدن ریمیک بازی Dead Space دوباره سراغ هواداران می‌رود و آن‌ها را از روند ساخت این اثر مورد انتظار باخبر خواهد کرد.

گفتنی است که این گزارش ویدیویی قرار است روال آماده‌سازی صداگذاری و موسیقی بازی Dead Space Remake را به‌هواداران نمایش دهد. گراب در ادامه‌ی مطلب جدید خود اعلام می‌کند که دد اسپیس ریمیک تا به‌امروز توانسته حتی اعضای EA را هم تحت تاثیر قرار بدهد؛ به‌نقل از این خبرنگار برجسته که ساخت بازسازی سری دد اسپیس را قبل از معرفی رسمی این اثر پیش‌بینی کرده بود، الکترونیک آرتز در نظر دارد تا یک بازسازی عالی در مقیاس کیفی Resident Evil 2 Remake را با Dead Space Remake بسازد.

سازندگان بازی پیش‌تر هم اعلام کرده بودند که بازسازی دد اسپیس تا موعد انتشار فاصله‌ی بسیار زیادی دارد؛ موردی که با تماشای اولین گزارش ویدیویی سازندگان (که نسخه‌ی خام و اولیه‌ی بازی را نشان می‌داد) و صدالبته صحبت‌های جف گراب، تطابق دارد و ظاهرا به‌این زودی‌ها نباید منتظر بازگشت آیزاک کلارک و ماجراجویی دیوانه‌وارش در سفینه‌ی ایشیمورا باشیم.

بازی Dead Space Remake با موتور گرافیکی فراست بایت برای اجرا روی کنسول‌های نسل ۹ و پی سی توسعه داده می‌شود. اثری که به‌نظر در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی آغازین سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده