// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

اشاره به آینده مجموعه بازی فاینال فانتزی در سایت رسمی جدید

سایت رسمی جدید تأسیس‌شده توسط اسکوئر انیکس، ۳۵سالگی سری بازی Final Fantasy را جشن می‌گیرد.

بازی Final Fantasy به کارگردانی هیرونوبو ساکاگوچی در دسامبر ۱۹۸۷ عرضه شد. از آن زمان تاکنون میلیون‌ها نفر در نقاط مختلف دنیا از تجربه‌ی قسمت‌های گوناگون این مجموعه‌ی عظیم و ستایش‌شده لذت برده‌اند. به همین خاطر طی سال جاری میلادی قرار است شرکت ژاپنی Square Enix تولد ۳۵سالگی فاینال فانتزی را جشن بگیرد. براساس جدیدترین اخبار بازی ظاهرا سایت تأسیس‌شده به مناسبت ۳۵ سالگی سری بازی Final Fantasy به رونمایی از پروژه‌های جدید مجموعه در آینده‌ی نزدیک اشاره دارد.

در بخشی از متن منتشرشده داخل سایت رسمی می‌خوانیم: «ما روش‌های هیجان‌انگیز پرشمار و تازه‌ای برای لذت بردن از جهان Final Fantasy را تقدیم‌تان می‌کنیم. لطفا منتظر باشید تا ببینید که فاینال فانتزی چه مواردی را برای شما کنار گذاشته است». رسانه VGC توضیح داد که براساس جزئیات جمله‌بندی، اسکوئر انیکس صرفا این‌جا مشغول اشاره به بازی Chocobo GP و بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin نیست. پس انتظار می‌رود که طی ماه‌های آتی شاهد رونمایی از آثار جدید یا حداقل ارائه‌ی اطلاعات تازه درباره‌ی بازی‌های مورد انتظار فاینال فانتزی باشیم.

Clive در بازی Final Fantasy 16

فاینال فانتزی 14 همچنان یک بازی بسیار موفق است که اسکوئر انیکس طی سال‌های آینده به پشتیبانی از آن با محتوای جدید ادامه خواهد داد. در همین حین براساس صحبت‌های نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی محبوب برای طرفدارها خبر داریم که در فصل بهار شاهد پخش تریلر جدید بازی فاینال فانتزی 16 خواهیم بود.

این وسط نباید از یاد برد که تعداد بسیار زیادی از بازیکن‌ها مشتاق رونمایی اسکوئر انیکس از بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 هستند. یوشینوری کیتاسه در اوایل سال ۲۰۲۲ خطاب به طرفدارهای اسکوئر انیکس گفت که می‌خواهد در همین سال جاری میلادی به رونمایی از قسمت دوم فاینال فانتزی 7 ریمیک بپردازد.

نظر شما چیست؟ بیشتر از همه برای تجربه‌ی کدام بازی در حال ساخت فاینال فانتزی انتظار می‌کشید؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده