نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰

رونمایی از سیزن پس Tiny Tina’s Wonderlands با انتشار تریلر جدید بازی

به‌تازگی استودیوی گیرباکس سافتور با انتشار یک تریلر از سیزن پس بازی Tiny Tina’s Wonderlands رونمایی کرد.

Tiny Tina's Wonderlands اثری اکشن و شوتر اول شخص است که توسط استودیوی گیرباکس توسعه یافته و 2K گیمز عرضه‌ی آن را بر عهده دارد. این بازی نسخه‌ای فرعی از سری Borderlands به شمار می‌آید. طبق اطلاعات منتشر شده، 2K Games قصد دارد بازی Tiny Tina's Wonderlands را در سال ۲۰۲۲ به بازار منتشر کند. حال به‌تازگی استودیوی گیرباکس با انتشار یک تریلر، جزئیاتی از محتوای پس از عرضه و سیزن پس این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

به‌گفته‌ی استودیوی گیرباکس، سیزن پس بازی Tiny Tina's Wonderlands شامل چهار DLC خواهد بود که هرکدام محتویات منحصربه‌فردی شامل محیط‌ها و باس‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند. همچنین اضافه شدن یک کلاس مبارزه‌ی جدید برای گسترش کلاس‌های بازی و ارائه‌ی پوسته‌ها و وسایل تزئینی در قالب بسته‌ی Butt Stallion، از دیگر محتویات سیزن پس خواهند بود. محتویات پس از عرضه‌ی Tiny Tina's Wonderlands علاوه‌بر قابل دسترس بودن در نسخه‌ی Chaotic Great Edition، به‌صورت جداگانه نیز قابل خریداری هستند.

تصویری از بازی Tiny Tina’s Wonderlands

داستان هر چهار DLC گفته شده از منطقه‌ی Dreamveil Overlook که محل زندگی یک جادوگر به‌نام Vesper است، شروع می‌شود. بازیکنان با ملاقات این جادوگر و ورود به Mirrors of Mystery آن می‌توانند به دنیاهای جدیدی منتقل شوند که در هرکدام پنج مرحله مبارزه‌ی نفسگیر با دشمنان و یک باس‌فایت قدرتمند و جدید وجود دارد.

باس‌فایت‌های نهایی که در هر یک از دنیاهای Mirrors of Mystery حضور دارند، با گذشت زمان نیرومندتر خواهند شد و بازیکنان این امکان را دارند که مهارت‌های خود را در مبارزه با آن‌ها به چالش بکشند. با هر بار شکست دادن باس‌‌ها، بازیکنان مقداری Lost Souls به‌دست می‌آورند که می‌توانند آن را به Vesper داده و Wheel of Fate او را به حرکت درآورند. این چرخ به‌صورت اتفاقی روی جوایز مختلفی که شامل زره، اسلحه و تجهیزات افسانه‌ای است، خواهد ایستاد و جایزه‌ی موردنظر به بازیکنان داده می‌شود.

Wheel of Fate در سیزن پس بازی Tiny Tina’s Wonderlands

بازیکنان با موفقیت در مبارزات هر مرحله و شکست باس‌فایت‌ها می‌توانند آن‌ها را به بخش Chaos Chamber اضافه کنند. در این بخش تمامی دشمنان و مراحل به‌صورت اتفاقی ترکیب خواهند شد تا سیاه‌چاله‌هایی با چالش‌های غیر قابل پیش‌بینی و تمام نشدنی برای سرگرمی بازیکنان ساخته شوند.

محتویات تزئینی و نمایشی سیزن پس بازی Tiny Tina's Wonderlands در قالب بسته‌ی Butt Stallion Pack عرضه خواهند شد. این بسته شامل سه آیتم Diamond Guard Armor، پنج آیتم Crystal Glitter Makeup، دو آیتم Adamant Throne Banner Set و محتویات Diamond Hero Statue Material خواهد بود.

درنهایت استودیوی گیرباکس در همکاری با بازی فورتنایت شرکت اپیک گیمز از Diamond Pony Glider رونمایی کرد. علاقه‌مندان به کسب رایگان این آیتم تا زمان محدودی فرصت دارند نسخه‌ی دیجیتالی Tiny Tina's Wonderlands را در فروشگاه اپیک گیمز خریداری کنند. پس از گذشت این فرصت محدود، The Diamond Pony Glider در تاریخ دورتری در فروشگاه بازی فورتنایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود در آپارات

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارس ۲۰۲۲) روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. نسخه‌ی پی سی این بازی تا مدتی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی محتویات پس از عرضه‌ی بازی Tiny Tina’s Wonderlands چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده