// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲

تایید برگزاری حضوری و آنلاین گیمزکام 2022

برخلاف E3 2022 که مدتی قبل فهمیدیم یک رویداد کاملا غیرحضوری است، گیمزکام 2022 به شکل حضوری هم برگزار خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا/کووید 19 کاری کرد که نمایشگاه گیمزکام در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به‌صورت کامل فقط یک برنامه‌ی آنلاین باشد. اما خوش‌بختانه اوضاع در سال ۲۰۲۲ تغییر کرده است و گیمزکام 2022 به شکل حضوری برگزار می‌شود. اتحادیه‌ی صنعت بازی آلمان همراه‌با تیم برگزارکننده‌ی گیمزکام تایید کرد که Gamescom 2022 یک رویداد حضوری و آنلاین خواهد بود؛ رویدادی که از ۲۴ تا ۲۸ اوت ۲۰۲۲ (۲ تا ۶ شهریور ۱۴۰۱) می‌خواهد جدیدترین اخبار بازی و تریلرهای مختلف را تقدیم گیمرها کند.

البته گیمزکام 2022 در اصل به عادت سال‌های اخیر با برگزاری رویداد «شب افتتاحیه» در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) توسط جف کیلی کلید می‌خورد. مخاطب‌ها می‌توانند در گیمزکام 2022 شرکت کنند. این نمایشگاه در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود. برگزارکنندگان می‌گویند که علاوه‌بر تمام داشته‌های قبلی، گیمزکام 2022 قرار است با اضافه کردن بخش‌های بیشتر تبدیل به فضایی جذاب برای افراد علاقه‌مند به کاسپلی، طرفدارهای بازی‌های رترو و بازیکن‌های مایل به تجربه‌ی بازی‌های مستقل شود.

لوگو نمایشگاه گیمزکام آلمان

برگزارکنندگان گیمزکام 2022 می‌خواهند که این رویداد حضوری و آنلاین واقعا کمترین آسیب ممکن را به محیط زیست بزند. آن‌ها برای دستیابی نمایشگاه Gamescom به این هدف نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند. مدیر اتحادیه‌ی صنعت بازی آلمان گفت:

«تمام طرفدارها و همکارهای Gamescom به مدت دو سال منتظر ماندند. گیمزکام بالاخره امسال به سالن‌های نمایشگاهی شهر کلن بازمی‌گردد و همان احساس فستیوالی خاصی را خواهد داشت که دل همه برای آن تنگ شده بود. گیمزکام ۲۰۲۲ را با بهترین ترکیب ممکن به شما ارائه می‌دهیم؛ برنامه‌ی مفصل دیجیتالی و تجربه‌ی جایگزین‌ناپذیر حضور در نمایشگاه».

این خبر در حالی اعلام شد که براساس اعلام رسمی ESA (اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری) اطلاع داریم که E3 2022 اصلا به شکل حضوری برگزار نخواهد شد. راستی رویداد Tokyo Game Show 2022 در ژاپن به شکل حضوری برگزار خواهد شد. پس ظاهرا دوران برگزاری غیر حضوری توکیو گیم شو نیز به پایان رسیده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده