نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

معرفی کالکشن بازی های خاطره‌انگیز لاک پشت های نینجا با پخش تریلر

در جریان رویداد State of Play سونی از کالکشن Teenage Mutant Ninja Turtles رونمایی شد که شامل ۱۳ بازی کلاسیک از مجموعه‌ی لاک‌پشت‌های نینجا است.

در گذشته مجموعه‌ی Teenage Mutant Ninja Turtles بازی‌های واقعا شگفت‌انگیزی را در اختیار طرفدارها قرار داد و به‌زودی می‌توانیم خاطرات خود از آن روزهای شکوهمند را با بازی براولر Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge دوباره زنده کنیم. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکن‌ها در آینده می‌توانند بار دیگر به‌سراغ تجربه‌ی بازی‌های قبلی مجموعه‌ی لاک‌پشت‌های نینجا در قالب یک کالکشن هم بروند.

شرکت‌های کونامی، Nickelodeon و Digital Eclipse در جریان رویداد State of Play از بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection رونمایی کردند که احتمالا یکی از کامل‌ترین کالکشن‌های کلاسیک چند وقت اخیر است. این کالکشن شامل ۱۳ بازی از مجموعه‌ی TMNT می‌شود که برای پلتفرم‌های NES ،SNES ،Game Boy و Sega Genesis منتشر شده بود. جالب اینکه نسخه‌ی SNES و آرکید بازی TMNT: Turtles in Time نیز در این کالکشن وجود دارد و بازیکن‌ها می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. شما می‌توانید تریلر معرفی این کالکشن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

تاریخ انتشار دقیق کالکشن لاک‌پشت‌های نینجا مشخص نیست

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection در سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. هنوز سخنی از تاریخ انتشار دقیق این کالکشن به میان نیامده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده