نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴

نمایش نبردهای نفس‌گیر در تریلر جدید بازی Ghostwire: Tokyo

شرکت سونی در جریان رویداد State of Play تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی Ghostwire: Tokyo با تمرکز روی نمایش داستان و نبردهای آن پخش کرد.

کنسول پلی استیشن 5 سال ۲۰۲۲ را در زمینه‌ی ارائه‌ی بازی‌های انحصاری با سروصدای زیادی آغاز کرد و هر دو بازی Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 تجربه‌ی بسیار خوبی را تاکنون برای بازیکن‌ها رقم زدند. نظر به اینکه در آینده‌ی نزدیک بازی فرست-پارتی دیگری برای انتشار وجود ندارد، آثار دیگری وارد عمل خواهند شد. بازی Ghostwire: Tokyo استودیو تانگو گیم‌ورکس یکی از آثار انحصاری بزرگی است که برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت‌های سونی و بتسدا پیش از انتشار قریب‌الوقوع این بازی، تریلر تازه‌ی آن را در رویداد State of Play اخیر به نمایش گذاشتند.

تریلر جدید به‌سراغ داستان Ghostwire: Tokyo و بررسی تفصیلی جنبه‌های شخصی‌تر مسائل و درگیری‌های قهرمان داستان یعنی KK می‌رود و بخش‌های زیادی از این بازی اکشن ماجراجویی را به نمایش در می‌آورد. فارغ از این موارد، این تریلر نگاهی اجمالی به گیم‌پلی بازی دارد و جابه‌جایی در محیط و مبارزات را از زاویه‌ی دید اول-شخص نشان می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر بازی گوست‌وایر: توکیو بپردازید.

دانلود از آپارات

بازی GhostWire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی اکشن ماجراجویی علاوه‌بر استیم در فروشگاه اپیک گیمز نیز قابل خریداری و تجربه است. این بازی درکنار نسخه‌ی استاندارد ۶۰ دلاری دارای نسخه‌ی دیلاکس ۸۰ دلاری است که شامل بسته‌ی Streetwear Outfit ، لباس Shinobi و سلاح Kunai می‌شود. کسانی که بازی GhostWire: Tokyo را در فروشگاه پلی استیشن پیش خرید می‌کنند، به‌شکل رایگان صاحب پوشش Biker و پوشش Hannya خواهند شد. با تهیه‌ی نسخه‌ی دیلاکس برای پلی استیشن 5 می‌توان ۷۲ ساعت زودتر از سایر خریدارها به تجربه‌ی بازی پرداخت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده