نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

احتمال انتشار نسخه دمو بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

نسخه‌ی دمو بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin احتمالا در جریان رویداد State of Play در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin شرکت اسکوئر انیکس هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد، اما ظاهرا کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قبل از آن باید منتظر نسخه‌ی دمو دیگری باشند. حساب توئیتر PlayStation Game Size اعلام کرد که حجم نسخه‌ی دمو بازی در کنسول نسل ۹ سونی ۳۵.۷۳۰ گیگابایت است. آن‌ها انتشار نسخه‌ی آزمایشی برای کنسول PS4 و امکان انتقال فایل‌های ذخیره به نسخه‌ی کامل را نیز تأیید کردند.

نظر به اینکه نسخه‌ی آزمایشی بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در آستانه‌ی پخش State of Play کشف شده است، به‌نظر می‌رسد که سونی در جریان رویداد آتی از این نسخه رونمایی کند و آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. سونی تأیید کرد که تمرکز این نمایش ۲۰ دقیقه‌ای روی آثار ناشران ژاپنی خواهد بود. بنابراین انتشار نسخه‌ی دمو این بازی اکشن نقش‌آفرینی چندان دور از ذهن نخواهد بود. در گذشته دو نسخه‌ی آزمایشی محدود برای این بازی منتشر شده بود که در استودیو تیم نینجا مراحل توسعه را پشت سر گذاشته است.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی نقش‌آفرینی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است. با پیش خرید بازی می‌توان ۲۴ ساعت زودتر به تجربه‌ی نسخه‌ی پی‌سی پرداخت و سلاح Braveheart و سپر Lustrous را به‌رایگان دریافت کرد. پیش خرید نسخه‌ی کنسولی امکان دسترسی به بازی در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده