// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

تاریخ عرضه بازی Gotham Knights مشخص شد

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که در چه تاریخی بازیکن‌ها می‌توانند مشغول تجربه‌ی بازی Gotham Knights شوند.

بالاخره تاریخ عرضه‌ی گاتهام نایتز، اثر جدید استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal اعلام شد. شرکت Warner Bros خطاب به طرفدارها گفت که در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) شاهد عرضه‌ی بازی Gotham Knights برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی خواهیم بود.

سازندگان می‌گویند که این بازی قرار است طرفدارها را به یک ماجراجویی کاملا تازه ببرد. این وسط براساس زمان اعلام اخبار بازی، عده‌ای می‌گویند که شاید تریلر جدید بازی گاتهام نایتز در State of Play سونی پخش شود؛ برنامه‌ای که اکنون چند ساعت تا شروع آن باقی مانده است. Bat Family در این بازی با تهدیدهای زیادی روبه‌رو خواهد شد و می‌دانیم که محفل جغدها در داستان گاتهام نایتز نقش دارند.

اعلام تاریخ عرضه رسمی بازی Gotham Knights (گاتهام نایتز) شرکت برادران وارنر

درحالی‌که ظاهرا بتمن مرده است، بازی Gotham Knights شما را در نقش رابین، رد هود، بتگرل و نایت‌وینگ قرار می‌دهد. هرکدام از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند و بازیکن را به سمت‌وسوی انجام کارهای خاص در گیم‌پلی می‌برند. گیمرها می‌توانند مطابق سلیقه‌ی خود، از ابتدا تا انتهای این بازی را به‌صورت تک‌نفره یا به شکل کوآپ تجربه کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده