نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

افزایش تمرکز بابی کوتیک روی اکتیویژن بلیزارد با کناره‌گیری از هیئت مدیره کوکاکولا

به‌تازگی بابی کوتیک اعلام کرد از کادر مدیریتی شرکت کوکاکولا استعفا خواهد داد تا با تمرکز کامل به مدیریت مشکلات و برنامه‌های آینده‌ی شرکت اکتیویژن بلیزارد بپردازد.

در سال گذشته به‌دلیل حاشیه‌های ایجاد شده برای شرکت اکتیویژن بلیزارد، بازیکنان بارها نام بابی کوتیک را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت شندند. بااین‌حال کوتیک علاوه‌بر مدیریت اکتیویژن بلیزارد، از سال ۲۰۱۲ یکی از اعضای تیم مدیریت شرکت کوکاکولا نیز به شمار می‌آید. حال به نظر می‌رسد کوتیک در واکنش به اتفاقات اخیر اکتیویژن بلیزارد تصمیم گرفته است از سمت خود در کوکاکولا کناره‌گیری کند.

در همین راستا اخیرا کوتیک اعلام کرد که در انتخابات جدید اعضای هیئت مدیره‌ی کوکاکولا شرکت نخواهد کرد. او در عوض تمام تمرکز خود را به حل مشکلات اکتیویژن بلیزارد در چند زمینه‌ی کاری معطوف خواهد ساخت. بیانیه‌ی بابی کوتیک به این شرح است: «من تصمیم گرفته‌ام برای انتخابات مربوط‌به گزینش مجدد اعضای هیئت مدیره‌ی کوکاکولا شرکت نکنم تا در این زمان حساس که برای ادغام خود با مایکروسافت آماده می‌شویم، تمام توجه خود را روی [حل مشکلات] اکتیویژن بلیزارد متمرکز کنم. خدمت کردن به‌عنوان کادر مدیریت کوکاکولا در ۱۰ سال گذشته باعث خوشحالی و افتخار من بوده است».

بابی کوتیک مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد

(بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد)

فرایند خرید اکتیویژن بلیزارد با قیمت ۶۸.۷ میلیارد دلار توسط شرکت مایکروسافت در حال انجام است و تا سال آینده نهایی خواهد شد. در حال حاضر بابی کوتیک تا نهایی شدن این خرید در سمت خود باقی خواهد ماند و پس از آن باید گزارش اقدامات خود را به شخص فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت تحویل دهد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که کوتیک درنهایت همچنان مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد باقی بماند.

نظرتان درباره‌ی اقدام جدید بابی کوتیک چیست؟ آیا وی موفق به مدیریت و حل مشکلات شرکت اکتیویژن بلیزارد خواهد شد؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده