نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

اعلام تاریخ پخش لایو استریم بعدی بازی Dead Space Remake

استودیو موتیو با پخش یک لایواستریم در پایان هفته‌ی جاری جزئیات بیشتری از بازی Dead Space Remake را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو موتیو و شرکت الکترونیک آرتز تاریخ پخش لایواستریم بعدی بازی Dead Space Remake را اعلام کردند. این پخش زنده رأس ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، ۲۰ اسفند به وقت ایران در یوتیوب به نمایش در می‌آید. توسعه‌دهنده‌ی بازی تنها می‌گوید که جدیدترین لایواستریم نگاه دیگری به پیشرفت بازی Dead Space Remake دارد و جزئیات بیشتری از این نسخه‌ی ریمیک در اختیار طرفدارهای مجموعه قرار می‌دهد.

بازی Dead Space Remake که در رویداد EA Play Live سال ۲۰۲۱ معرفی شد، یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اول مجموعه است که با موتور بازی‌سازی Frostbite توسعه می‌یابد. این بازی درکنار جلوه‌های بصری بهبودیافته و پشتیبانی از صدای سه بُعدی، از حافظه‌های SSD کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 برای حذف صفحات بارگذاری استفاده می‌کند. استودیو موتیو در آخرین پخش زنده بازی Dead Space Remake نگاهی به تغییرات سیستم قطع عضو کلاسیک داشت و جزئیات جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

هر سلاح بازی Dead Space Remake تأثیر متفاوتی روی یک نکرومورف دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کندن بافت‌های بدن این موجودات اشاره کرد. درضمن سازنده‌ی بازی با استفاده از معماری حرکت در جاذبه‌ی صفر که در قسمت دوم و سوم مجموعه‌ی Dead Space دیده بودیم، کاوش در فضای بدون جاذبه‌ی نسخه‌ی ریمیک را بازسازی کرده است. حرکت در جاذبه‌ی صفر یکی از مشکلات قسمت اول بود که به‌دلیل محدودیت‌های فنی ایجاد شده بود و در قسمت‌های بعدی مجموعه رفع شد. استودیو Motive می‌گوید که به قرارگیری گزینه‌های Accessibility در ریمیک بازی Dead Space توجه می‌کند تا گیمرهای بیشتری بتوانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

رزومه‌ی سازندگان Dead Space Remake نشان می‌دهد که ظاهرا این بازی حداقل از ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ در دست توسعه بوده است. با استناد به گزارش‌ها این ریمیک احتمالا برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است و باید دید شرکت EA چه زمانی سراغ اعلام تاریخ انتشار آن می‌رود. بازی Dead Space Remake در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده