نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲

احتمال پخش تریلر گیم‌پلی Perfect Dark در E3 2022

جف گراب ادعا می‌کند که تریلر گیم‌پلی بازی Perfect Dark می‌تواند در نمایشگاه E3 2022 به نمایش گذاشته شود و باید در سال ۲۰۲۳ منتظر عرضه‌ی آن باشیم.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی VentureBeat در آخرین قسمت از پادکست XboxEra درباره‌ی وضع فعلی امور در استودیوهای ایکس باکس سخن گفته است. جف گراب در جریان این پادکست برنامه‌های مایکروسافت برای نمایشگاه E3 2022 و بازی‌های انحصاری آماده جهت انتشار در سال ۲۰۲۳ را فاش کرد.

جف گراب معتقد است که شرکت مایکروسافت مثل سال گذشته مراسم بزرگی را برای نمایش بازی‌ها در E3 2022 برگزار خواهد کرد و این‌بار بیشتر روی نمایش بازی Starfield، بازی Redfall و بازی Forza Motorsport تمرکز می‌کند. از همه مهم‌تر، این خبرنگار رسانه‌ی ونچربیت انتظار دارد که در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۲ یک تریلر گیم‌پلی ویژه از ریبوت بازی Perfect Dark شرکت The Initiative نیز به نمایش گذاشته شود.

جف گراب همین‌طور انتظار دارد که بازی Perfect Dark درکنار بازی Avowed استودیو آبسیدین اینترتینمنت در سال ۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. او درباره‌ی وضعیت فعلی بازی Everwild نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت که طرفدارها حداقل تا سال ۲۰۲۴ نباید انتظار عرضه‌ی آن را داشته باشند. البته این اظهارات جف گراب فعلا در حد حدس‌وگمان است؛ بنابراین بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی مایکروسافت منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده