نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

اعلام تاریخ رونمایی از بسته الحاقی بعدی World of Warcraft

شرکت اکتیوژن بلیزارد اعلام کرد که چه زمانی از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بعدی بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین کلان World of Warcraft رونمایی به‌عمل می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن بلیزارد از معرفی بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بعدی بازی محبوب World of Warcraft در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) خبر داده است. جان هایت، مدیر کل Warcraft در پست جدیدی اظهار داشت تیم توسعه‌دهنده بسیار هیجان‌زده است تا به طرفدارها نشان دهد که مشغول کار روی چه محتوایی بوده است و ماجراجویی آن‌ها در دنیای آزروث نهایتا به کجا خواهد رسید.

شرکت اکتیویژن بلیزارد روی توسعه‌ی اولین بازی موبایل دنیای وارکرفت (Warcraft Universe) نیز کار می‌کند که جزئیات بیشتری از آن در ماه می ۲۰۲۲ (بازه‌ی زمانی اردیبهشت تا خرداد ۱۴۰۱) منتشر می‌شود. افزون‌براین، آخرین به‌روزرسانی بازی World of Warcraft تحت عنوان Eternity’s End که در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت، به حماسه‌ی Shadowlands پایان خواهد داد.

رونمایی از بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی تازه معمولا با هیجان زیادی همراه خواهند بود، اما درحال‌حاضر شرکت اکتیویژن بلیزارد و بازی World of Warcraft شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. شرکت Activision-Blizzard در پی جنجال‌های متعدد در رابطه با فرهنگ کاری نامطلوب، فشار کاری زیاد و آزار و اذیت کارکنان تحولاتی داشته است که نتیجه‌ی آن دعاوی قضایی و خروج افراد باسابقه بود. بسته‌ی الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft نیز به‌دلیل پیچش‌های داستانی گیج‌کننده، سازوکار گیم‌پلی مبهم و محتوای ضعیف با انتقاد طرفدارها مواجه شده است.

شرکت اکتیویژن بلیزارد در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد و انتظار می‌رود که این قرارداد در سال آینده نهایی شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که این موضوع چگونه بر آینده‌ی بازی World of Warcraft تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر در هفته‌های آتی با وب‌سایت زومجی همراه باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده