نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

شایعه: تصاحب امتیاز یکی از IPهای محبوب کونامی توسط سونی

طبق جدیدترین شایعه‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد بخش پلی استیشن شرکت سونی به‌صورت مخفیانه امتیاز یکی از آی پی‌های بسیار محبوب شرکت کونامی را تصاحب کرده است.

در هفته‌های گذشته گزارشی منتشر شد که به برگزاری یک رویداد پلی استیشن شوکیس در این ماه اشاره داشت. با وجود این گزارش، شایعه‌های بیشتری درباره‌ی بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند منتشر شد؛ برای مثال گزارش‌های متعددی به نمایش بازی Hogwarts Legacy در روزهای آینده اشاره کرده‌اند. همچنین اخیرا گزارشی درباره‌ی بازسازی یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب توسط سونی و انتشار اطلاعاتی از آن در فصل پاییز سال جاری میلادی منتشر شد.

خبر احیای یک مجموعه‌ی محبوب توسط شرکت سونی نخستین بار توسط VGnewsinsider در توییتر مطرح شد. حال این حساب کاربری اعلام کرد که بخش پلی استیشن شرکت سونی به‌صورت مخفیانه و خصوصی امتیاز یک IP بسیار محبوب شرکت کونامی را به‌دست آورده است. همچنین حساب VGnewsinsider معتقد است که تصاحب امتیاز این IP به خبر احیای یک مجموعه‌ی قدیمی محبوب توسط پلی استیشن مرتبط است. درنهایت VGnewsinsider انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون این IP را به هفته‌ی بعد موکول کرد.

سالید اسنیک در بازی Metal Gear Solid 2

در صورت تحقق این شایعه‌ها، می‌توان انتظار داشت IP مورد بحث Silent Hill یا Metal Gear Solid باشد. در چند سال اخیر گزارش‌ها و شایعه‌های زیادی درباره‌ی ساخت یک نسخه‌ی جدید یا بازسازی یک نسخه از مجموعه‌های سایلنت هیل یا متال گیر سالید منتشر شده است. همچنین باید توجه داشت که اخیرا شایعه‌هایی مبنی بر ساخت نسخه‌ای جدید از سری Sly Cooper یا inFamous توسط سونی منتشر شد.

باتوجه‌به عملکرد ضعیف کونامی در سال‌های اخیر و فراموش شدن بسیاری از مجموعه‌های محبوب آن، احتمال خرید کامل یک IP یا امتیاز انتشار آن توسط شرکت سونی بسیار منطقی به نظر می‌رسد. بااین‌حال تمامی موارد گفته شده گزارش‌هایی از منابع غیررسمی هستند و طرفداران باید تا برگزاری رویداد پلی استیشن بعدی منتظر تایید این اخبار باشند.

نظر شما درباره‌ی این شایعه‌ی جدید چیست؟ شما می‌توانید پیش‌بینی‌های خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده