نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

احتمال بازگشت یک کاراکتر قدیمی به بازی Mortal Kombat 12

افشاگر سرشناس مجموعه‌ی مورتال کامبت احتمالا به بازگشت ریکو به بازی Mortal Kombat 12 اشاره کرده است که شایعاتی از توسعه‌ی آن به گوش می‌رسد.

شاید ریکو، مبارز بی‌نهایت اسرارآمیز مورتال کامبت یکی از برجسته‌ترین یا محبوب‌ترین کاراکترهای مجموعه نباشد، اما هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفدارها دارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ریکو احتمالا یکی از مبارزان بازی Mortal Kombat 12 خواهد بود که شایعه‌ی تولید آن از مدت‌ها پیش شنیده می‌شود. همان‌طور که در ردیت مشاهده شد، افشاگر سرشناس مجموعه‌ی مورتال کامبت یعنی r00r به‌تازگی با انتشار یک پیام مرموز، بازگشت ریکو در بازی Mortal Kombat 12 را تأیید کرد و در پایان گفت: «به امید دیدار در سال آینده».

ریکو اولین‌بار در بازی Mortal Kombat 4 معرفی شد که در سال ۱۹۹۷ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. با اینکه این مبارز در چندین نسخه‌ی اخیر مجموعه‌ی مورتال کامبت حضور کوتاهی داشت، اما آخرین حضور قابل توجه او به بازی Mortal Kombat: Armageddon در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد. اگر شایعه‌ی قرارگیری ریکو در فهرست مبارزان نسخه‌ی بعدی بازی مورتال کامبت رنگ واقعیت به خود بگیرد، باید ببینیم که استودیو ندررلم چگونه از آن استفاده خواهد کرد.

اظهارات r00r به انتشار بازی Mortal Kombat 12 در سال ۲۰۲۳ میلادی اشاره دارد که در نوع خود جالب است؛ به‌خصوص که شایعات اخیر نیز از همین موضوع حکایت دارند. البته استودیو ندررلم در این‌باره سکوت اختیار کرده است و احتمالا تا زمان انتشار اطلاعات موثق باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست، اما شما می‌توانید در صورت انتشار اطلاعات تازه در این زمینه آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده