نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

احتمال انتشار تریلر Hogwarts Legacy در روزهای آتی

توسعه‌دهنده سابق آوالانچ با انتشار توئیت جدیدی به انتشار تریلر بازی اکشن نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy در چند روز آینده اشاره کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تروی لیویت، توسعه‌دهنده‌ی سابق استودیو آوالانچ به انتشار یک تریلر از بازی Hogwarts Legacy در چند روز آینده اشاره کرده است. با اینکه زمان زیادی از انتشار تریلر و جزئیات جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی می‌گذرد، اما شایعات اخیر حاکی از آن است که این شرایط به‌زودی تغییر خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، یک رویداد پلی استیشن بزرگ برای ماه مارس ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است و بازی Hogwarts Legacy یکی از آثاری خواهد بود که پیش از انتشار احتمالی در ماه سپتامبر در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

اکنون یکی از اعضای سابق تیم سازنده‌ی بازی Hogwarts Legacy نیز به همین موضوع اشاره کرده است. تروی لیویت که در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی به‌دلیل جنجال‌های کانال شخصی خود در یوتیوب استودیو آوالانچ را ترک کرد، اخیرا با انتشار یک توئیت به شایعه‌ی انتشار تریلر بازی Hogwarts Legacy در چند روز آینده واکنش نشان داده است. این توسعه‌دهنده در توئیت مورد بحث نوشت: «با اینکه شایعه [انتشار تریلر بازی در روزهای آتی] را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم، اما زمان‌بندی آن از نظر من درست به نظر می‌رسد. باید ببینیم که چه پیش می‌آید».

البته این اظهارنظر مهر تأییدی بر انتشار تریلر بازی Hogwarts Legacy در آینده‌ی نزدیک نخواهد بود. نظر به اینکه تروی لیویت حدود یک سال پیش تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی را ترک کرد، این احتمال وجود دارد که برنامه‌های استودیو آوالانچ تغییر کرده باشند. بااین‌وجود، شایعات اخیر با اظهارات این توسعه‌دهنده مغایرتی ندارند و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. البته استودیو آوالانچ تابه‌حال این شایعه را تأیید یا تکذیب نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده