نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷

اضافه شدن مپ ها و مدهای جدید در فصل دوم بازی Halo Infinite

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اطلاعات جدیدی از محتویات و رویدادهای فصل دوم بازی Halo Infinite را با طرفداران این اثر به اشتراک گذاشته است.

طرفداران سری شوتر هیلو هم‌اکنون در حال لذت بردن از تجربه‌ی فصل اول بازی Halo Infinite هستند و این فصل همچنان تا ماه می ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. بااین‌حال استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به انتشار جزئیاتی از محتویات فصل‌ بعدی Halo Infinite پرداخته است تا بازیکنان Halo Infinite بیشتر با نحوه‌ی پشتیبانی از این اثر در آینده آشنا شوند. در همین راستا اخیرا جوزف استیتن، کارگردان خلاق بازی Halo Infinite، اعلام کرد که نام فصل دوم Lone Wolves خواهد بود و حالت‌ها و نقشه‌های گوناگونی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

همان‌طور که از نام‌گذاری فصل دوم مشخص است، موضوع محتویات این فصل مربوط‌به اسپارتان‌های خشن و نیرومندی است که به‌تنهایی به انجام مأموریت‌ها می‌پردازند. همراه‌با فصل دوم Halo Infinite، بتل پس جدید به همراه دو Armor Core رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. به‌گفته‌ی استیتن، فصل دوم بازی Halo Infinite از تاریخ ۳ می ۲۰۲۲ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

طرح هنری نقشه‌ی Breaker بازی Halo Infinite

(طرح هنری نقشه‌ی Breaker)

بازیکنان در فصل دوم Halo Infinite شاهد اضافه شدن دو حالت جدید Last Spartan Standing و Land Grab خواهند بود. همچنین حالت King of the Hill دوباره به این سری باز خواهد گشت. علاوه‌براین موارد نقشه‌ی Catalyst بخش Arena و نقشه‌ی بزرگ Breaker برای بخش Big Team Battle از دیگر محتویات جدید فصل دوم هستند که در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

آرمورهای جدید فصل دوم بازی Halo Infinite

کانسپت آرت جذاب فصل دوم بازی Halo Infinite

درنهایت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که روند توسعه‌ی بخش کوآپ کمپین و حالت Forge همچنان در حال پیشرفت است. بازیکنان می‌توانند در فصل دوم به بخش کوآپ کمپین دسترسی داشته باشند؛ بااین‌حال به‌دلیل نیاز تیم توسعه به زمان بیشتر برای رفع مشکلات، این بخش با کمی تأخیر نسبت به زمان شروع فصل دوم منتشر خواهد شد. همچنین حالت Forge توسط تعدادی از اعضای انجمن سازندگان ۳۴۳ اینداستریز در حال آزمایش است و اطلاعات تکمیلی در مورد آن در آینده منتشر خواهد شد.

طرح هنری نقشه‌ی Catalyst بازی Halo Infinite

(طرح هنری نقشه‌ی Catalyst)

نظر شما درباره‌ی محتویات فصل دوم بازی Halo Infinite چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی کمپین و بخش آنلاین این اثر شده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده