نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

احتمال حضور مری جین واتسون در بازی Fortnite

دو افشاگر سرشناس با انتشار تصویر جدیدی ادعا کردند که کاراکتر مری جین واتسون در آینده‌ی نزدیک به مرد عنکبوتی در بازی Fortnite ملحق می‌شود.

فصل اول از چپتر سوم بازی Fortnite تمرکز زیادی روی مرد عنکبوتی دارد. اسپایدرمن در این فصل به بتل پَس اضافه شد و گرین گابلین، دشمن دیرینه‌ی این قهرمان مارول نیز به فروشگاه آیتم‌ها راه یافت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شایعاتی مبنی‌بر راه‌یابی یکی از دوستان پیتر پارکر به جزیره‌ی بازی فورتنایت منتشر شده است. البته اگر این شایعات رنگ واقعیت به خود بگیرند، بی‌تردید مرد عنکبوتی از شنیدن آن خوشحال خواهد شد.

دو افشاگر سرشناس فورتنایت اخیرا ادعا کردند که مری جین واتسون، دوست دیرین و معشوقه‌ی اسپایدرمن در آینده‌ی نزدیک ازطریق فروشگاه آیتم‌ها به این بازی بتل رویال اضافه می‌شود. این دو افشاگر یعنی FNBRIntel و InTheShadeYT تصویری نیز از پوسته‌ی این کاراکتر منتشر کردند. این تصویر مری جین را درحالی با موهای قرمز رنگ معروف خود و پیراهنی با طرح ابرقهرمان مورد پسندش نشان می‌دهد که ظاهر خود از کمیک‌ها را حفظ کرده است.

کاراکتر مری جین واتسون در بازی فورتنایت

مری جین واتسون از همان ابتدا درکنار پیتر پارکر در مارول کامیکس حضور داشت و اولین حضور کامل این کاراکتر به جلد ۴۲ کمیک بوک Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) باز می‌گردد که در اوت ۱۹۹۶ منتشر شد. از آن زمان مری جین در برنامه‌های تلویزیونی، کمیک‌ها و فیلم‌های بی‌شماری ظاهر شد و نقش آن را کیرستن دانست، زوئی کراویتز و در سه‌گانه‌ی آخر زندیا به تصویر کشیدند. پوسته‌ی MJ با نقش‌آفرینی زندیا در اوایل این فصل به‌عنوان یک بخش از باندل Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) به بازی Fortnite راه یافته بود.

افشای پوسته‌ی مری جین واتسون اندکی پس از کشف مدل کاراکتر اتزیو آئودیتوره از مجموعه بازی Assassin’s Creed در فایل‌های آخرین به‌روزرسانی بازی Fortnite اتفاق افتاد که نشان از اولین حضور این قاتل ایتالیایی در آینده‌ی نزدیک داشت. البته این مورد تابه‌حال از سوی شرکت اپیک گیمز تأیید یا تکذیب نشده است. چند روز پیش نیز دو پوسته و آیتم‌های متعددی از نائومی اوساکا، تنیس‌باز ژاپنی به فروشگاه آیتم‌ها اضافه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده