نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

احتمال رونمایی از سرویس اسپارتاکوس پلی استیشن در آینده نزدیک

ادغام سرویس پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو که از سوی برخی از کاربران گزارش شد، احتمالا به رونمایی از اسپارتاکوس در آینده نه‌چندان دور اشاره دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ادعای ادغام سرویس PlayStation Plus و PlayStation Now از سوی برخی از کاربران احتمالا به رونمایی آن در آینده‌ی نزدیک اشاره دارد. در دسامبر سال گذشته گزارش شد که شرکت سونی مشغول کار روی یک سرویس اشتراکی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 جهت رقابت با سرویس Game Pass مایکروسافت است. براساس گزارش‌ها، این سرویسِ دارای سطوح مختلف که با اسم رمز اسپارتاکوس شناخته می‌شود، دارای مزایای متفاوتی در هر سطح است؛ از فهرست عظیم آثار پلی استیشن 4 و فهرست بازی‌های قدیمی کنسول‌های PS3 ،PS2 ،PS1 و PSP گرفته تا ادغام سرویس‌های پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو.

رویدادهای اخیر نشان می‌دهد که احتمالا شرکت سونی مشغول انجام اقداماتی در این زمینه است. همان‌طور که رسانه‌ی IGN گزارش داد، برخی از کاربران تالار گفت‌وگوی NeoGAF اعلام کردند که ظاهرا اشتراک‌های پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو آن‌ها ادغام شده است. به بیان دقیق‌تر، کاربرانی با اشتراک فعال هر دو سرویس گزارش می‌دهند که اشتراک آن‌ها در هر دو به‌شکل یک اشتراک PS Plus نمایش داده می‌شود. باید در نظر داشته باشید که در حالت عادی اشتراک فعال هر سرویس باید به‌صورت جداگانه نشان داده شود. کاربر دیگری گزارش می‌دهد که پس از تمدید اشتراک PlayStation Plus صاحب یک اشتراک PlayStation Now برای یک دوره‌ی مشابه شده است.

البته این احتمال وجود دارد که این موارد تنها یک نقص از طرف پلی استیشن باشد، اما افشای اطلاعات اخیر خلاف این مورد را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال، اخیرا گزارش‌هایی مبنی‌بر راه‌اندازی پروژه‌ی اسپارتاکوس در آینده‌ی نزدیک منتشر شد. شایعاتی نیز از برگزاری یک رویداد پلی استیشن بزرگ در ماه مارس به گوش می‌رسد که احتمالا بازی Hogwarts Legacy را به نمایش می‌گذارد و تأخیر احتمالی بازی Forspoken را به اطلاع طرفدارها خواهد رساند. اگر برگزاری این رویداد صحت داشته باشد، احتمالا شرکت سونی بخواهد در آن از رقیب سرویس Game Pass رونمایی به‌عمل آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده