// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

قیمت گران‌تر پرداخت‌های درون برنامه‌ای Gran Turismo 7 نسبت به GT Sport

ماشین‌هایی که در Gran Turismo Sport با قیمت سه الی پنج دلار قابل خرید بودند، در Gran Turismo 7 با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسند.

امروز بازی Gran Turismo 7 منتشر شد و همانند بعضی از بازی‌های AAA، شاهد بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی هستیم. البته که بازی‌ Gran Turismo Sport هم این بخش را دراختیار داشت و کاربران با پرداخت پول واقعی، می‌توانستند ماشین‌‌های مختلفی را خریداری کنند.

در نسخه اسپورت، بازیکنان می‌توانند ماشین‌ها را با محدوده قیمت یک دلار الی پنج دلار خریداری کنند. این گزینه دیگر در گرن توریسمو 7 موجود نیست و کاربران باید با پرداخت هزینه، پول داخل بازی خریداری کنند. به عبارتی با پرداخت ۲.۵ دلار ۱۰۰ هزار کردیت، پنج دلار ۲۵۰ هزار کردیت، ۱۰ دلار ۷۵۰ هزار کردیت و ۲۰ دلار دو میلیون کردیت کسب خواهید کرد. این در حالی است که برای خرید ماشین‌هایی که در Gran Turismo Sport هم بوده‌اند، باید مبلغ بسیار بیشتری را خریداری کنید.

برای مثال ماشین‌های Porsche 919 Hybrid 16 و Audi R18 TDI 11 با قیمت سه دلار در گرن توریسمو اسپورت قابل خرید بودند، اما هرکدام از ماشین‌های ذکر شده در GT7 با قیمت ۴۰ دلار قابل خرید هستند. در ادامه، ماشین Aston Martin Vulcan 16 و McLaren P1 GTR 16 با قیمت پنج دلار در نسخه اسپورت به فروش می‌رسیدند، اما در نسخه هفتم، ۴۰ دلار هستند.

اجزای ماشین‌ها را هم با کردیت داخل بازی قابل خرید هستند. ازاین‌رو بدین معنا است که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای اجزای ماشین‌ها هم درنظر گرفته است. بااین‌حال اشاره کنم که بازیکنان با تجربه بازی هم می‌توانند کردیت کسب کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده