نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵

کار استودیو RGG روی بازی Yakuza 8 و چندین پروژه دیگر

ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو RGG در گفت‌وگو با رسانه‌ی Denfaminico Gamer گفت که درحال‌حاضر روی بازی‌های معرفی‌نشده‌ی زیادی کار می‌کنند.

استودیو Ryu Ga Gotoku شرکت سگا در طول سال‌های گذشته با انتشار بازی‌های Yakuza مورد تحسین قرار گرفته است. در سال ۲۰۲۱ توشیهیرو ناگوشی، رئیس RGG این استودیو را به مقصد شرکت NetEase ترک کرد و باعث غافل‌گیری و نگرانی بسیاری از طرفدارها نسبت‌به آینده‌ی این توسعه‌دهنده شد. بااین‌وجود، به نظر می‌آید که اوضاع کاملا تحت کنترل است و تیم تازه به طرفدارها اطمینان می‌دهد که باید انتظار آثار زیادی را از این استودیو داشته باشند.

ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو Ryu Ga Gotoku اخیرا در گفت‌وگو با سایت ژاپنی Denfaminico Gamer به همه‌ی طرفدارها اطمینان داد که تیم با تمام قوا روی پروژه‌های جدیدی کار می‌کند و جزئیاتی از این آثار ارائه داد. ماسایوشی یوکویاما اظهار داشت که درحال‌حاضر تنها می‌توانند به‌طور علنی در مورد بازی Yakuza 8 صحبت کنند، اما تیم توسعه‌دهنده روی چندین پروژه‌ی معرفی‌نشده نیز کار می‌کند که همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

ماسایوشی یوکویاما در این‌باره گفت: «درحال‌حاضر بازی Yakuza 8 تنها اثری است که می‌توانم درباره‌ی آن صحبت کنم، ولی ما آثار معرفی‌نشده‌ی زیادی داریم که فعلا مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. در زمانی نامعلوم قادر به بحث درباره‌ی مواردی خواهم شد که فکر می‌کنم باعث شگفتی همه‌ی شما شود. پس منتظر آن باشید».

در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ ماسایوشی یوکویاما اعلام کرد که درحال‌حاضر تیم توسعه‌دهنده روی چندین بازی معرفی‌نشده کار می‌کنند. نظر به اینکه پروژه‌های مختلفی در دست ساخت است، شاید نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Judgment نیز چراغ سبز تولید دریافت کرده باشد. به‌هرشکل، باید منتظر ماند و دید که استودیو RGG مشغول کار روی چه آثاری است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده