نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

انتشار تریلر زمان عرضه بازی Babylon’s Fall

 با رسیدن به‌موعد انتشار بازی Babylon’s Fall شاهد پخش شدن تریلر زمان عرضه‌ی آن هستیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با رسیدن به‌زمان انتشار بازی Babylon’s Fall که ساخته‌ی جدید تیم پلاتینیوم‌گیمز در ژانر اکشن نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید، شاهد پخش شدن تریلر زمان عرضه‌ی این اثر هستیم.

دانلود از آپارات

در این تریلر حجم قابل توجهی از اطلاعات داستانی و لحظات اکشن گیم‌پلی نمایش داده می‌شود. قصه‌ی بازی درباره‌ی گروهی از سربازان با نام Sentinels (نگهبانان) است که تلاش می‌کنند تا به‌جنگ با یک امپراطوری خبیث رفته تا از سرزمین زیگورات (Ziggurat) دفاع کنند. قابلیت خاص این سربازان در بهره‌گیری از یک سری دستِ مصنوعی با نام «بازوهای گیدئون/Gideon Arms» ویژگی‌های مختلفی را به‌گیم‌پلی Babylon’s Fall می‌آورد.

بازی Babylon’s Fall هم‌اکنون برای دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی در دسترس است. این بازی یک اثر لایو-سرویس به‌شمار می‌رود که حالا اولین فصل آن با نام The Eternal Ziggurat آغاز شده است. بازیکنان می‌توانند این اثر را به‌شکل همکاری دو تا چهار نفر تجربه کنند. به‌زودی یک رویداد خاص با محوریت کراس‌اور جهان Babylon’s Fall و دنیای بازی Nier Automata (دیگر ساخته‌ی تیم پلاتینیوم گیمز) آغاز خواهد شد که مواردی از جمله پوشش‌های خاص با حال‌وهوای نییر آتوماتا و سایر محتویات را به Babylon’s Fall می‌آورد.

نظرتان چیست؟ آیا برای ساخته‌ی جدید پلاتینیوم گیمز هیجان‌زده‌اید؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده