نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۱

اعلام تاریخ عرضه بازی ورزشی Shredders با انتشار یک تریلر جدید

استودیو FoamPunch با انتشار یک تریلر جدید تاریخ انتشار بازی ورزشی Shredders را تایید و اعلام کرد.

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2021 بود که بازی Shredders معرفی شد. این بازی پیش از این قرار بود تا در ماه دسامبر منتشر شود؛ اما شرایط موجود جهانی و دشواری‌هایی که برای ساخت بازی‌های ویدیویی در دوران فعلی وجود دارد باعث شد تا عرضه‌‌ی بازی تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به تأخیر بی‌افتد.

بازی Shredders که توسط استودیوی سوئدی Let It Roll و با همکاری شرکت بلژیکی I-Illusions مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

براساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، این بازی تجربه‌ای متفاوت از ورزش اسکی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند سبک و استایل منحصربه‌فرد خود را در اجرای حرکات نمایشی داشته باشند. همچنین تمرکز زیادی روی شبیه‌سازی این ورزش از دنیای واقعی گذاشته شده است و برای مثال تعدادی از اسکی‌بازان مشهور این رشته نیز در بخش داستانی و آنلاین این بازی جهان‌باز حضور دارند. بسیاری از تجهیزات برندهای مشهور ورزش اسکی نیز در این بازی تا جای ممکن شبیه‌سازی شده و در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

طبق گفته‌ کریس هانی، کارگردان روایی بازی، ایده‌ کلی Shredders تا حدود زیادی از مجموعه‌ بازی‌های مشهور اسنوبوردینگ Amped روی کنسول ایکس باکس 360 الهام گرفته شده است. همچنین طراحان بازی زمان زیادی را برای مدل‌سازی حرکات ورزش‌کاران و فیزیک محیط‌های برفی صرف کرده‌اند. انیمیشن‌های بازی براساس ویدیوهای مسابقات اسکی و کلیپ‌های ساخته شده توسط خود اسکی‌بازان روی یوتیوب طراحی شده است و از سوی دیگر سازندگان توجه زیادی روی متعادل سازی هدایت شخصیت‌های بازی با کنترل‌های ایکس باکس داشته‌اند. شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز اطلاعاتی از احتمال انتشار بازی برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر نشده است، هر چند این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه‌ی بازی مستقل Shredders برای دیگر پلتفرم‌ها نیز باشیم. توجه داشته باشید که نسخه پی‌سی این بازی فقط با استفاده از دسته‌های گیمینگ قابل بازی خواهد بود و به‌دلیل نیاز گیم‌پلی بازی به آنالوگ‌های کنترلی، تجربه بازی با ورودی ماوس و کیبورد امکان‌پذیر نخواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده