// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

واکنش منتقدین به بازی Gran Turismo 7

امروز میانگین امتیازات بازی Gran Turismo 7 منتشر شد و شاهد بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدین هستیم.

در زمان عرضه بازی Gran Turismo Sport، شاهد یک بازی ماشین‌سواری خوب بودیم، اما نکته‌ای که وجود داشت، این بود که بازی فاقد محتوای کافی بود و نمی‌توانست تجربه‌ی کاملی را ارائه دهد. بااین‌حال، پس از گذشت پنج سال نوبت به نسخه بعدی سری گرن توریسمو یعنی Gran Turismo 7 رسیده تا بتواند کاربران حرفه‌ای و قدیمی خود را سرگرم کند.

باتوجه به‌ نمایش‌ها و اخباری که حول این نسخه منتشر شده، شاهد محصولی هستیم که به ریشه‌های خود برگشته و قرار است تجربه‌ی غنی‌تری را ارائه دهد. این در حالی است که امروز میانگین امتیازات بازی Gran Turismo 7 منتشر و شاهد عملکرد بسیار خوبی از جدیدترین نسخه سری گرن توریسمو هستیم. در ادامه می‌توانید بازخوردهای بعضی از منتقدین بازی Gran Turismo 7 را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Gran Turismo 7

  • سازنده: پولی‌فونی دیجیتال
  • ناشر: سونی
  • سبک: شبیه‌ساز رانندگی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5

ماشین‌های مسابقه‌ای در کنار هم در Gran Turismo 7

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۱۰ از ۱۰

می‌توانید Gran Turismo 7 را همان گرن توریسمو اسپورت با بخش تک‌نفره خطاب کنید. اما بدین شکل که دقیقا همان مواردی است که نسخه Sport نیاز داشت تا به یک نسخه ماشین‌سواری شگفت‌انگیز تبدیل شود. این یک بازی واجب تجربه برای کاربران حرفه‌ای این سبک بوده و جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند تعدادی از کاربران کژوال را به مخاطب واقعی تبدیل کند.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

ترکیبی از فرمت ترند شده نسخه‌ اصلی گرن توریسمو با گرن توریسمو اسپورت که تمرکز موفقی را روی تجربه آنلاین انجام داده است. گرن توریسمو 7 نقاط ضعف کمی دارد، اما یک پودیوم و عملکرد بسیار خوب برای استودیو پولی‌فونی است.

گیمزبیت: ۹۰ از ۱۰۰

بیش از هرچیزی که به‌نظر می‌رسد یا تجربه می‌کنید، من حس و حال Gran Turismo 7 را تحسین می‌کنم و دلپذیر است.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

هرچیزی که باعث خوب بودن Gran Turismo Sport شده به‌علاوه هر چیزی که نسخه‌های ابتدایی گرن توریسمو را خوب جلوه می‌دهد. یک بازی رانندگی ساده و خیره کننده ساده و یک شوکیس فوق‌العاده برای پلی استیشن 5.

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Gran Turismo 7 یک بازی برای تمامی کاربران است؛ علاقه‌مندان به بازی‌های رانندگی، تازه‌واردها و تمامی کاربرانی که بین این دو دسته قرار دارند. این بازی فرهنگ ماشین و تاریخچه آن را به‌خوبی در قالب یک تجربه ماشین‌سواری قرار داده و توضیح می‌دهد ماشین مدنظر شما، به شکل در جهان بازی قرار گرفته است. درگذشته بازی‌ای شبیه به این محصول ساخته نشده است. گرن توریسمو 7 بیش از یک بازی ریسینگ است. تمامی این موارد چیزی است که اهمیت دارد و احترام و ارزش خوبی را برای مخاطبان قائل است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده