نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

عدم پشتیبانی بازی Destiny 2 از استیم دک

با اعلام استودیوی بانجی، بازی Destiny 2 روی کنسول دستی استیم دک پشتیبانی نمی‌شود و حساب بازیکنانی که بخواهند به‌صورت غیرقانونی به تجربه‌ی آن بپردازند، مسدود خواهد شد.

مدتی از عرضه‌ی رسمی کنسول دستی شرکت ولو با نام Steam Deck می‌گذرد و در این مدت بازیکنان از تجربه‌ی خود با این کنسول به بیان مطالبی پرداخته‌اند. درکنار انتشار گزارش‌هایی از جانب بازیکنان مبنی بر بروز اشکال زودهنگام در عملکرد آنالوگ‌های استیم دک، برخی طرفداران اعلام کردند که موفق به اجرای بازی Destiny 2 روی این کنسول نمی‌شوند.

در همین راستا اخیرا استودیوی بانجی با انتشار یک پیام اعلام کرد که بازی Destiny 2 روی کنسول Steam Deck پشتیبانی نمی‌شود و حساب بازیکنانی که قصد داشته باشند خارج از چارچوب‌های تعیین شده این بازی را تجربه کنند، مسدود خواهد شد:

«بازی Destiny 2 توسط کنسول Steam Deck یا هر پلتفرم دیگری که از Steam Play's Proton استفاده کند، پشتیبانی نمی‌شود؛ مگر اینکه افراد به نصب و اجرای ویندوز بپردازند. بازیکنانی که قصد دارند بازی Destiny 2 را ازطریق SteamOS یا Proton روی Steam Deck اجرا کنند، نمی‌توانند به بازی وارد شوند و پس از مدت کوتاهی به کتابخانه‌ی بازی‌های خود بازگردانده خواهند شد. همچنین کاربرانی که تلاش کنند [با روش‌های غیرقانونی] عدم پشتیبانی Destiny 2 را دور بزنند، با مسدود شدن حساب مواجه می‌شوند.»

بازی Destiny 2 تنها اثر محبوبی نیست که روی کنسول استیم دک در دسترس علاقه‌مندان قرار ندارد. پیش از این شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که به‌دلیل نگرانی در مورد تقلب‌های گسترده و مشکلات سازگاری با پلتفرم جدید، بازی Fortnite روی کنسول دستی استیم دک در دسترس نخواهد بود. شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود درباره‌ی عدم پشتیبانی بازی Destiny 2 از استیم دک را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده