نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳

احتمال راه یافتن اتزیو از Assassin’s Creed به فورتنایت

یک کاربر توئیتر مدل کاراکتر اتزیو آئودیتوره از سری بازی Assassin’s Creed را در فایل‌های آخرین به‌روزرسانی Fortnite کشف کرد که به انتشار قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.

بازی بتل رویال بسیار موفق Fortnite شرکت اپیک گیمز با برگزاری مکرر کنسرت افراد مشهور درون بازی و کراس‌اور با دیگر مجموعه‌های پرطرفدار به یک پدیده‌ی عامه‌پسند تبدیل شده است. از مدت‌ها پیش طرفدارها خواهان عرضه‌ی محتوای مرتبط با سری بازی Assassin’s Creed در فورتنایت هستند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از کاربران توئیتر با نام ShiinaBR ادعا کرده است که اتزیو به‌زودی به بازی Fortnite می‌آید.

این داده‌کاو مدل کاراکتر اتزیو آئودیتوره، شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed 2 را در فایل‌های آخرین به‌روزرسانی بازی Fortnite کشف کرده است. از قرار معلوم بازیکن‌ها قادر خواهند بود تا از تیغه‌های مخفی نمادین مجموعه‌ی Assassin’s Creed به‌عنوان ابزاری برای قطع درختان و جمع‌آوری منابع استفاده کنند. افزون‌براین، ظاهرا بازیکن‌ها می‌توانند کلاه اتزیو آئودیتوره را از سرش بردارند و بدون آن به تجربه‌ی بازی بپردازند.

اتزیو از Assassin’s Creed در بازی فورتنایت

نظر به اینکه درحال‌حاضر نمی‌دانیم که این پوسته چه زمانی به بازی بتل رویال Fortnite راه خواهد یافت، بهتر است که انتظارات خود را تا زمان تأیید خبر از سوی شرکت اپیک گیمز پایین بیاوریم. بازی فورتنایت اخیرا کاراکترهای نیتن دریک و کلوئی فریزر از سری بازی آنچارتد را به مناسبت اکران سینمایی فیلم Uncharted با نقش‌آفرینی تام هالند و مارک والبرگ در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. بنابراین راه‌یابی پوسته‌ی اتزیو به این بازی چندان دور از انتظار نخواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده