نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

معرفی اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Back 4 Blood

روز گذشته شرکت Turtle Rock Studios جزئیات جدیدی از اولین بسته‌الحاقی بزرگ بازی Back 4 Blood را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

چند ماهی از عرضه‌ی بازی چندنفره ی Back 4 Blood می‌گذرد و هواداران بازی بی‌صبرانه منتظر انتشار محتوای جدید برای این بازی وحشت و بقا هستند. به همین دلیل استودیوی تارتل راک به‌تازگی اعلام کرده است که اولین گسترش‌دهنده بزرگ این بازی ماه آینده منتشر می‌شود. براساس گفته‌های استودیو هیچ‌گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای برای آیتم‌های تزئینی و دیگر آیتم‌های در جریان این آپدیت و به‌روزرسانی‌های آینده به بازی اضافه نمی‌شود.

این بسته جدید جزوی از محتوای Annual Pass بازی خواهد بود و کاربرانی که هر کدام از نسخه‌های آلتیمیت و دیلاکس بازی را پیش از این خریده باشند می‌توانند به رایگان به این محتوای جدید دسترسی داشته باشند. دارندگان نسخه استاندارد بازی نیز می‌توانند به‌صورت جداگانه و با قیمت نامشخصی این بسته‌الحاقی را در هنگام انتشار خریداری کنند. البته اگر هرکدام از کاربران یک پارتی به این محتوا دسترسی داشته باشد، سایر بازیکنان نیز می‌توانند مراحل جدید این DLC را به‌رایگان تجربه کنند.

پوستر بازی Back 4 Blood

مواردی مانند یک فعالیت تیمی PvE جدید که Ridden Hives نام دارد، دو شخصیت قابل بازی جدید در گروه Cleaners و گونه‌های جدیدی از موجودات Ridden از جمله این مواردی خواهند بود که در این به‌روزرسانی بزرگ به بازی اضافه می‌شود. دشمنان اصلی بازی تحت عنوان Ridden در قالب ۶ نوع هیولای متفاوت بر علیه بازیکنان مبارزه خواهند کرد. هرکدام از این دشمنان دارای نقاط ضعف و قوت منحصر‌به‌فرد خود هستند که کاربران با پیشروی در نقشه‌ها و استیج‌های متفاوت هر نقشه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهند شد.

شما می‌توانید با همکاری با دیگر بازیکنان و در قالب یکی از ۸ اعضای گروه کلینرز که وظیفه نابودی این هیولاها را دارند، با استفاده از سلاح‌های متنوع قابل ارتقا و کارت‌های نیروهای مخصوص هر شخصیت مراحل بخش کمپین یا آنلاین بازی را تجربه کنید.

در این بسته‌الحاقی جدید که Tunnels of Terror نام دارد، بازیکنان در قالب گروه‌های چهارنفره وظیفه دارند تا هفت سیاه‌چاله که در زیر منطقه Evansburgh مدفون شده است را از وجود زامبی‌ها پاک کنند. همچنین گونه‌ی جدیدی از Riddenها که Warped Ridden نام دارد نیز در این تونل‌ها حضور دارند و بازیکنان با ازبین‌بردن آن‌ها می‌توانند به لوت‌ها و سلاح‌های باارزشی دست پیدا کنند. این‌گونه جدید در بخش PvP بازی با نام Swarm Mode نیز قابل بازی خواهند بود.

این بسته جدید همچنین دو شخصیت قابل بازی جدید با نام‌های Sharice و Heng را به اعضای گروه Cleaners اضافه می‌کند. هشت اسکین اختصاصی برای کارکترها، ۱۲ پوسته برای سلاح‌های بازی، ۷ سلاح Legendary جدید و تعدادی کارت جدید از دیگر آیتم‌هایی هستند که در بسته‌الحاقی Tunnels of Terror در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بازیکنان می‌توانند از روز ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین ۱۴۰۱)‌ نسبت به دانلود این محتوای جدید اقدام کنند.

محتوای آپدیت بزرگ Tunnels of Terror بازی آنلاین Back 4 Blood

این آپدیت جدید همچنین درجه سختی No Hope را به بازی اضافه می‌کند. این سطح از چالش برای کاربران حرفه‌ای و سرسخت بازی طراحی شده است و چالش‌های فراوانی را در هنگام مبارزه با زامبی ها برای بازیکنان ایجاد می‌کند. این درجه سختی در یک آپدیت جداگانه و به‌صورت رایگان برای تمامی کاربران بازی Back 4 Blood عرضه می‌شود.

همزمان با معرفی این بسته‌الحاقی جدید، برادران وارنر اعلام کرد تعداد کاربران این بازی آنلاین از زمان عرضه در ماه اکتبر تاکنون به عدد ۱۰ میلیون بازیکن رسیده است که به عقیده تحلیل‌گران بخش بزرگی از این موفقیت به انتشار همزمان بازی روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس مربوط است. همچنین وارنر اعلام کرد دو بسته‌الحاقی دیگر برای انتشار تا پایان سال ۲۰۲۲ برای این بازی برنامه‌ریزی شده است که در حال‌ حاضر اطلاعاتی درباره آن‌ها در دسترس نیست.

بازی Back 4 Blood هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی و همچنین روی سرویس ایکس باکس گیم‌‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی نیز در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده