نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

تأخیر انتشار محدود نسخه موبایل Apex Legends

بازی بتل رویال رایگان Apex Legends Mobile استودیو ریسپاون به‌دلیل رویدادهای اخیر جهان با یک هفته تأخیر در دسترس کاربران برخی از کشورها قرار می‌گیرد.

بازی Apex Legends Mobile تقریبا یک سال پیش معرفی شد و برای عرضه‌ی محدود در برخی از مناطق در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در نظر گرفته شده بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی موبایل ایپکس لجندز در تاریخ یادشده در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد و برای تجربه‌ی آن باید زمان بیشتری را منتظر ماند.

ریسپاون اینترتینمنت اخیرا با انتشار یک توئیت اطلاعات جدیدی از انتشار محدود بازی Apex Legends Mobile ارائه کرده است. این توسعه‌دهنده می‌گوید که عرضه‌ی بازی «به‌دلیل رویدادهای فعلی جهان» به تعویق افتاده است که به حمله‌ی روسیه به اوکراین و درگیری‌های جاری منطقه اشاره دارد. انتشار نسخه‌ی موبایل این بازی بتل رویال رایگان اکنون به تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند) موکول شده است و با یک هفته تأخیر به‌دست گیمرهای برخی از مناطق می‌رسد.

بازی Apex Legends Mobile در زمان عرضه برای اندروید و iOS در هفته‌ی آینده تنها در برخی از کشورها نظیر استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو، آرژانتین و کلمبیا در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو ریسپاون قبلا تأیید کرد که این نسخه از بازی ایپکس لجندز مخصوص موبایل است و از قابلیت کراس-پلی با نسخه‌های کامپیوتر و کنسولی پشتیبانی نمی‌کند. ضمنا گیمرها فقط می‌توانند با کاراکترهایی نظیر Bloodhound ،Gibraltar ،Lifeline ،Wraith ،Bangalore ،Octane ،Mirage ،Pathfinder و Caustic پا به دنیای بازی بگذارند و برخی از حالت‌ها را امتحان کنند.

تلاش برای نجات هم تیمی در Apex Legends

در همین حین رویدادهای اخیر نشان می‌دهد که نسخه‌ی نسل ۹ بازی Apex Legends احتمالا به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. این نسخه‌ها از مدت‌ها پیش در دست توسعه است و استودیو ریسپاون می‌گوید که «خیلی خیلی زود» اخباری در این زمینه منتشر خواهد کرد. فصل ۱۲ بازی Apex Legends با نام Defiance در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) عرضه شد و کاراکتر جدیدی با نام Mad Maggie را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی ریسپاون شدیدا به موفقیت بازی Apex Legends Mobile امیدوار هستند. آثاری نظیر بازی Call of Duty Mobile، بازی PUBG Mobile و بازی فورتنایت هر ساله سود زیادی را نصیب سازندگان می‌کنند و این عرصه از پتانسیل زیادی برخوردار است. الکترونیک آرتز می‌خواهد بازی Battlefield Mobile را راهی بازار کند و اکتیویژن نیز پروسه‌ی ساخت بازی Call of Duty Mobile را جلو می‌برد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده