نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴

اضافه شدن پشتیبانی از زبان اشاره به بازی Forza Horizon 5

امروز ازطریق یک به‌روز رسانی جدید، پشتیبانی از زبان اشاره به‌ بازی Forza Horizon 5 اضافه می‌شود.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو پلی‌گراند گیمز با انتشار یک ویدیو جدید از در دسترس قرار گرفتن یک به‌روزرسانی ویژه برای بازی Forza Horizon 5 خبر داد. با دریافت این آپدیت که از امروز در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند، پشتیبانی از زبان اشاره به‌بازی اضافه می‌شود تا افراد کم‌شنوا/ناشنوا بیشترین لذت ممکن را از تجربه‌ی بازی کسب کنند.

دانلود از آپارات

با‌توجه‌به اطلاعات رسمی منتشر شده از این آپدیت و محتوای ویدیویی که مایکروسافت با علاقه‌مندان به‌اشتراک گذاشته است، بازی فورزا هورایزن 5 از علائم اشاره‌ی زبانی ویژه‌ی دو کشور آمریکا (ASL - زبان اشاره آمریکا) و بریتانیا (BSL - زبان اشاره بریتانیا) پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که بیش از ۳۰۰ سینماتیک بازی حالا با پشتیبانی از زبان اشاره در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

این مورد درکنار ویژگی‌های همچون پشیبتانی از حالت کنتراست بالای تصویر (High Contrast Mode) برای خواناتر شدن متن‌های روی صفحه، حالت ویژه برای اشخاص دارای مشکل کور-رنگی و مکانیزم خوانده شدن تمامی متن‌های روی تصویر توسط یک راوی، همگی از مولفه‌هایی هستند که Forza Horizon 5 را به‌یکی از دسترسی‌پذیرترین بازی‌های نسل جدید تبدیل کرده‌اند.

بازی فورزا هورایزن 5 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Forza Horizon 5 در زومجی چنین می‌‌خوانیم:

«Forza Horizon 5، جزو آن دسته از بازی‌های ماشین‌سواری است که تجربه آن بر تمامی هواداران این سبک واجب است. وجود بخش کمپین متفاوت درکنار طراحی بسیار خوب ماشین‌ها، سبب شده تا این نسخه هم از نظر داستانی و هم گیم‌پلی، تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. البته طراحی ماشین‌ها تنها موردی نیست که باعث جذابیت این بازی شده، بلکه وجود موارد دیگری مثل موسیقی، جلوه‌های بصری، صداگذاری و موارد دیگر دلیل اصلی جذابیت این نسخه است. پلی‌گراند گیمز با قرار دادن تمامی المان‌ها به بهترین شکل ممکن درکنار هم یک بار دیگر ثابت کرده که تخصص خاصی در ساخت بازی‌های آرکید ریسینگ دارد. البته که طراحی شوکیس‌ها می‌توانست جذابیت بیشتری داشته باشد و شاهد کرش کردن بازی، هرچند کم تعداد، نباشیم.»

بازی Forza Horizon 5 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده