نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱

احتمال اضافه شدن قابلیت کراس پلی به بازی فیفا 23

براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده، الکترونیک آرتز در بازی FIFA 23 ضمن گسترش لایسنس تیم‌های بانوان، قابلیت کراس پلی را به ساخته خود اضافه خواهد کرد.

به‌تازگی وبسایت خبری Xfire با انتشار مطلبی، اطلاعات جدید و البته غیررسمی از بازی FIFA 23 را ارائه داد. با استناد به صحبت‌های مطرح شده، برای اولین‌بار با اضافه شدن قابلیت کراس پلی بازیکنان فارغ از نوع پلتفرم خود می‌توانند در بازی فیفا 23 با دوستان خود به رقابت بپردازند. در گزارش منتشر شده ضمن اشاره به این موضوع که می‌تواند خبر خوشحال‌کننده برای بسیاری باشد، به پیشرفت‌های گسترده‌ای در بازی FIFA 23 نیز اشاره شده است.

طبق ادعای موجود، تیم سازنده به‌لطف تکنولوژی جدید می‌تواند به‌جای استفاده از لباس‌های مخصوص جهت شبیه‌سازی حالات بازیکنان، با استافاده از دوربین‌هایی در ورزشگاه‌ها در طول یک مسابقه واقعی به این هدف به‌صورت دقیق‌تر برسد. این اتفاق درصورتی‌که رنگ واقعیت به خود بگیرد، در یک فصل فوتبالی تا صد برابر بیشتر از کل تاریخ مجموعه فیفا برای تیم سازنده اطلاعات جمع‌آوری خواهد کرد.

در بازی FIFA 23 توجه ویژه‌ای به فوتبال بانوان نیز شده است؛ به‌طوری‌که علاوه‌بر رقابت‌های جام جهانی بانوان، قراردهای لایسنس لیگ‌های بانوان نیز گسترش گسترش چشمگیری خواهد داشت. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، در اظهارنظری برند فیفا را مانعی برای پیشرفت مجموعه بازی خود دانست.

حال باید منتظر ماند و دید در نسخه بعدی بازی FIFA باز هم شاهد همکاری الکترونیک آرتز و فیفا خواهیم بود یا باید با اثری تحت عنوان احتمالی EA Sports FC روبه‌رو شویم؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود از عاقبت جدایی احتمالی برند فیفا و الکترونیک آرتز را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده