نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

اضافه شدن قابلیت کراس پلی به نسخه کامپیوتر Dying Light

شرکت تک‌لند اعلام کرد که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Dying Light اکنون از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند و به فروشگاه اپیک گیمز نیز راه یافته است.

شرکت تک‌لند با تمام قوا مشغول بهبود بازی اکشن نقش‌آفرینی Dying Light 2 با انتشار منظم به‌روزرسانی‌هایی برای نسخه‌ی کامپیوتر و کنسول‌ها است و تعهد آن‌ها به پشتیبانی از آن برای پنج سال آینده نیز بسیار جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. بااین‌وجود ظاهرا این توسعه‌دهنده از پشتیبانی نسخه‌ی اول بازی دست نکشیده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که قابلیت کراس-پلی به نسخه‌ی کامپیوتر بازی Dying Light اضافه شده است.

شرکت Techland اخیرا اعلام کرد که بازی Dying Light اکنون از قابلیت کراس-پلی در تمام نسخه‌های کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان از Epic Online Services برای تحقق این هدف استفاده می‌کنند که امکان تجربه‌ی بازی به‌شکل کو-آپ را برای کاربران ویندوز، مک و لینوکس فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و GoG فراهم می‌کند. البته تک‌لند نسخه‌ی اول دایینگ لایت را در دسترس کاربران فروشگاه Epic Games نیز قرار داده است.

کاربران فروشگاه اپیک گیمز از حالا تا تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند) می‌توانند نسخه‌ی پایه‌ی بازی Dying Light را با ۶۰ درصد تخفیف و نسخه‌ی پلاتینیوم آن را با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنند. مدتی قبل تک‌لند از برگزاری رویداد Spike’s Story: Last Call برای بازی دایینگ لایت خبر داد. وقایع این رویداد درست پس از پایان بازی اول مجموعه جریان داشت و مأموریت نجات همه‌ی بازمانده‌های شهر و آوردن آن‌ها به مکانی امن را به بازیکن‌ها محول می‌کرد.

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ترسناک که به استثنای مقدمه می‌توان تمام بخش‌های آن را به‌صورت کوآپ تجربه کرد، دارای ۴۰ هزار خط دیالوگ است. تک‌لند تابه‌حال زمان دقیق راه‌یابی قابلیت کو-آپ به این بازی را اعلام نکرده است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در اواخر سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده