نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

احتمال عرضه هدست پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال ۲۰۲۳

براساس شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد سونی برای جلوگیری از مشکل عدم موجودی هدست واقعیت مجازی خود، PSVR2 را سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد کرد.

ساعاتی پیش کاربری در یوتیوب که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات درخصوص پلی استیشن وی آر 2، نسل جدید هدست واقعیت مجازی سونی دارد، از تاریخ تقریبی و احتمالی عرضه این محصول مورد انتظار پرده‌برداری کرد. براساس ادعای این شخص، سونی سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ را زمان مدنظر برای فروش و عرضه هدست PSVR2 در نظر گرفته‌ است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید پس از رونمایی رسمی سونی از ظاهر هدست واقعیت مجازی خود، بسیاری عرضه آن در تعطیلات کریسمس پیش‌رو را محتمل می‌دانستند. با استناد به اطلاعات موجود سونی اما به‌منظور جلوگیری از پیدایش مشکلاتی ازقبیل عدم موجودی که همچنان گریبان‌گیر کنسول پلی استیشن 5 نیز است، PSVR2 را با کمی تأخیر در سال ۲۰۲۳ دردسترس قرار خواهد داد.

این تصمیم و سیاست سونی منجربه این موضوع خواهد شد که ژاپنی‌ها زمان کافی برای تولید محصول خود خواهند داشت تا در زمان عرضه، تعداد افراد بیشتری بتوانند به‌راحتی آن را تجربه کنند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که درحالی‌که ظاهر کنترلرهای هدست نسل جدید سونی از مدت‌ها پیش رونمایی شده بود، اما هفته گذشته بالاخره شکل و شمایل کلی هدست پلی استیشن وی آر 2 نیز در معرض عموم قرار گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده سونی چه سیاستی درخصوص این هدست اتخاذ خواهد کرد و آیا علاقه‌مندان زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده می‌توانند دنیای واقعیت مجازی را با پلی استیشن وی آر 2 تجربه کنند یا خیر؟ لطفا شما هم چنانچه منتظر عرضه و تجربه این هدست هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد نسل جدید و انتظاراتی را که از آن دارید با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده