نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷

خریداری دامنه اینترنتی Silent Hill توسط یک فرد ناشناس

یک فرد ناشناس از غفلت شرکت کونامی برای تمدید دامنه‌ی اینترنتی مجموعه بازی‌های پرطرفدار Silent Hill استفاده و سریعا آن را خریداری کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی، سازنده و ناشر مجموعه بازی‌های پرطرفدار Silent Hill ظاهرا تمدید دامنه‌ی اینترنتی بازی را فراموش کرد و دسترسی به آن را از دست داد. غفلت کونامی باعث شد تا یک فرد ناشناس بتواند این دامنه را خریداری کند. البته این اولین‌بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. در دسامبر سال ۲۰۱۹ اتفاق مشابهی رخ داده بود، اما در آن زمان شرکت Konami توانست سریعا دامنه‌ی اینترنتی را پس بگیرد.

بااین‌حال این‌بار شخص دیگری سریع‌تر از شرکت کونامی دست به کار شد و دامنه‌ی اینترنتی مجموعه بازی‌های سایلنت هیل را فقط به قصد شوخی تصاحب کرد. درحال‌حاضر این وب‌سایت یک توئیت از ماساهیرو ایتو، مدیر هنری Silent Hill 2 نشان می‌دهد. این هنرمند در توئیت مورد بحث به بیان ساده می‌گوید که از طراحی شناخته‌شده‌ترین کاراکتر مجموعه‌ی سایلنت هیل رضایت زیادی ندارد. دلیل نارضایتی ماساهیرو ایتو از این موضوع مشخص نیست و تنها می‌دانیم که به پول ارتباطی ندارد.

ماساهیرو ایتو در یک رشته توئیت می‌نویسد: «ای کاش هرگز آن کله هرمی لعنتی را طراحی نمی‌کردم. دلیل این موضوع را توئیت نمی‌کنم. البته دلیل نارضایتی من این نیست که نمی‌توانم برای [طراحی] این کاراکترها پولم را دریافت کنم. من اصلا از اول هم برای آن‌ها پولی نگرفتم». درحال‌حاضر شما می‌توانید خودتان دامنه‌ی اینترنتی Silent Hill را مشاهده کنید.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده