نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵

ریمستر کرایسیس در میان بازی های مارس ۲۰۲۲ پلی استیشن Now

کاربران سرویس PS Now سونی می‌توانند از فردا به چهار بازی جدید دسترسی داشته باشند.

دقایقی پیش سونی با انتشار یک پست در بلاگ رسمی پلی استیشن، اسامی بازی‌هایی را اعلام کرد که فردا به سرویس اشتراکی PlayStation Now اضافه می‌شوند. براساس اطلاعات منتشرشده، بازی اکشن Shadow Warrior 3 که شرکت دیوالور دیجیتال را به‌عنوان ناشر خود می‌شناسد، اولین بازی رایگان این ماه سرویس PS Now خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که Shadow Warrior 3 از روز عرضه روی این سرویس قرار می‌گیرد.

در این بازی بازیکنان هدایت شخصیت اصلی همیشگی مجموعه یعنی Lo Wang را برعهده دارند که یک جنگجوی نینجای مدرن است. وانگ وظیفه دارد تا به همراه Orochi Zilla که از دشمنان دیرینه‌ی او به حساب می‌آید، دربرابر یک اژدهای باستانی ایستادگی کند که به اشتباه بیدار شده است. بسیاری از سلاح‌های نسخه قبلی بازی در این قسمت نیز حضور دارند و همچنین وانگ به قابلیت‌های جدیدی مانند راه رفتن روی دیوار، دابل جامپ و استفاده از Grappling Hook برای حرکت سریع در مراحل بازی مجهز می‌شود. این بازی که توسط استودیوی لهستانی Flying Wild Hog در دست توسعه است، تا چهارم ژوئیه (۱۳ تیر ۱۴۰۱) در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن Now خواهد بود.

قهرمان بازی Shadow Warrior 3

نسخه ریمسترشده‌ی بازی Crysis دومین بازی ماه مارس سرویس PS Now به شمار می‌آید. این نسخه از بازی که از ویژگی‌های مانند ری‌تریسینگ نرم‌افزاری و بافت‌های گرافیکی باکیفیت‌تر استفاده می‌کند، بازیکنان را در نقش شخصیت Jake Dunn قرار می‌دهد. بازیکنان با استفاده از تنوع گسترده‌ای از سلاح‌ها و زره مشهور Nanosuit در طول کمپین بازی کرایسیس با نیروهای نظامی کره شمالی و همچنین موجودات فرازمینی مبارزه خواهند کرد.

این بازی از کنسول پلی استیشن 5 پشتیبانی می‌کند و استودیو بازی‌سازی آلمانی کرایتک سال گذشته با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ و همچنین مرحله حذف‌شده‌ی Ascension را در دسترس بازیکنان قرار داد.

نومد در بازی Crysis Remastered

بازی Relicta و بازی !Chicken Police – Paint It Red نیز دو بازی دیگر سرویس PS Now برای ماه مارس هستند. در بازی اول شخص Relicta بازیکنان با حل معماها و پازل‌های خلاقانه در یک پایگاه فضایی سعی دارند تا رازهای آزمایشگاه Chandra Base را کشف کنند. در بازی Chicken Police که سبک آن ترکیبی از بازی‌های ادونچر یا ماجراجویی قدیمی و رمان‌های گرافیکی به حساب‌ می‌آید، بازیکنان در یک داستان کارآگاهی نوآر قرار می‌گیرند و با کمک دو کارآگاه با نام‌های Sonny Featherland and Marty MacChicken می‌خواهند معمای یک پرونده جنایی مرموز را حل کنند.

این چهار بازی از فردا اول مارس (۱۰ اسفند) برای دانلود در دسترس مشترک‌های فعال سرویس PlayStation Now قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده