// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

شایعه: قطعی بودن انتشار تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در آینده نزدیک

یک اینسایدر ادعا می‌کند که تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy قطعا به‌زودی و در طول ماه مارس منتشر خواهد شد.

سونی در طول ماه گذشته دو رویداد جداگانه برای بازی‌های Gran Turismo 7 و Ghostwire: Tokyo با محوریت نمایش گیم‌پلی برگزار کرد، اما طبق شایعات منتشر شده، سونی همچنان برنامه دارد تا هفته‌های آینده یک رویداد بزرگ دیگر را برگزار کند. شایعات حاکی از آن است که رویداد پلی استیشن در ماه مارس (اسفند-فروردین) برگزار می‌شود و نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران XboxEra، ادعا می‌کند که این رویدادی خوبی خواهد بود.

accountngt، اینسایدر شناخته شده در توییتر به‌همراه یک گیف از بازی Hogwarts Legacy بیان کرد که او اخیراً چیزهای جدیدی شنیده است و می‌تواند به‌صورت ۱۰۰ درصد بیان کند که بازیکنان می‌توانند منتظر یک تریلر جدید در ماه مارس از این بازی باشند. بنابراین حتی اگر یک رویداد پلی استیشن در ماه آینده میلادی برگزار نشود، ممکن است یک تریلر جداگانه برای این بازی منتشر شود که قبلاً همین اکانت توییتر بیان کرده بود که این تریلر روی مهارت‌ها و توانایی‌های شخصیت‌ها در بازی متمرکز خواهد بود.

همچنین ممکن است یک بازه‌ی انتشار برای عرضه‌ی این بازی اعلام شود که پیش از این شایعه شده بود که بازی میراث هاگوارتز در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) منتشر خواهد شد. بازی Hogwarts Legacy برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و به‌طور رسمی نیز جیسون کیلار، مدیرعامل وارنرمدیا، بیان کرده بود که این بازی در سال جاری میلادی منتشر می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده