نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱

تایید اضافه شدن ری تریسینگ به بازی Elden Ring در آینده

با اعلام شرکت بندای نامکو، پشتیبانی از ری تریسینگ برای بازی Elden Ring در حال توسعه است و در تاریخ مشخصی در آینده با یک آپدیت در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی تحسین‌شده‌ی Elden Ring مدتی پیش به بازار عرضه شد و حال استودیوی ژاپنی فرام‌سافتور در حال تلاش برای رفع مشکلات فنی و اضافه کردن ویژگی‌های تازه به جدیدترین محصول خود است. در همین راستا اخیرا شرکت بندای نامکو، ناشر بازی Elden Ring پیرامون به‌روزرسانی‌های آینده‌ی این اثر به بیان توضیحاتی پرداخت.

به‌گفته‌ی بندای نامکو، تیم فرام‌سافتور در حال توسعه‌ی یک آپدیت است تا در آینده پشتیبانی از ری تریسینگ (فناوری رهگیری پرتو) را به بازی Elden Ring اضافه کند تا این بازی از نظر کیفیت بصری به بازی‌های نسل جدید شباهت بیشتری پیدا کند. با اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این آپدیت اعلام نشده است، بندای نامکو به طرفداران قول داد که در آینده اطلاعات بیشتری از آن را منتشر خواهد کرد.

همان‌طور که بسیاری از منتقدان سراسر جهان در بازخوردهای خود از بازی الدن رینگ گفته‌اند، دنیای باستانی و جادویی این اثر حتی بدون ری تریسینگ بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد. بااین‌حال در نگاه برخی از مخاطب‌ها، قابلیت رهگیری پرتوهای نوری برای بالا بردن سطح نورپردازی و جزئیات بازتاب‌ها به یک استاندارد برای بازی‌های نسل جدید تبدیل شده است و فرام‌سافتور نیز قصد اضافه کردن آن را به جدیدترین محصول خود را دارد.

به نظر می‌رسد تیم پشتیبانی بازی الدن رینگ علاوه‌بر اضافه کردن ویژگی‌های جدید، باید به‌دنبال ارائه‌ی راه‌هایی جهت رفع مشکلات مربوط‌به عملکرد فنی و بهینه‌سازی نسخه‎‌ی PC باشند. شما همراهان همیشگی زومجی می‌توانید نظرات خود را پیرامون اضافه شدن ری تریسینگ به تنظیمات گرافیکی الدن رینگ با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده