نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

صحبت خالق Mortal Kombat در مورد بازی بعدی استودیو ندررلم

به‌تازگی اد بون، خالق سری بازی‌ Mortal Kombat در جریان جدیدترین اظهارات خود به بازی بعدی استودیوی ندررلم اشاره کرد، اما اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت.

بامداد روز گذشته بیست و پنجمین دوره‌ی رویداد سالانه‌ی DICE Awards برگزار شد و جوایز هر بخش به برترین بازی از میان آثاری که در سال گذشته‌ی میلادی منتشر شده‌اند داده شد. همچنین در این رویداد از فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت با جایزه یک عمر دستاورد تقدیر شد و اد بودن، خالق سری مورتال کامبت افتخار ورود به تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی را کسب کرد.

پس از دریافت این جایزه، اد بون به بیان توضیحاتی در مورد بازی بعدی استودیوی ندررلم پرداخت. به‌گفته‌ی بون، استودیوی ندررلم الگوی انتشار هر دو سال بازی‌های سری Injustice و Mortal Kombat را شکسته است و همین موضوع منجر به گمانه‌زنی‌ها و حاشیه‌ها در مورد اثر بعدی این تیم شده است. بااین‌حال اد بون معتقد است که با معرفی رسمی بازی بعدی ندررلم، سکوت این استودیو در این سال‌ها منطقی به‌نظر خواهد رسید. درنهایت خالق سری مورتال کامبت اعلام کرد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی را درباره‌ی این بازی فاش کند؛ چرا که ممکن است برای او دردسرهای زیادی ایجاد شود.

ریدن، ساب-زیرو و اسکورپیون در مورتال کامبت 11

اد بون درباره‌ی بازی بعدی استودیوی ندررلم توضیح داد: «زمانی‌که ما الگو عرضه بازی‌های خود [چرخه‌ی انتشار دو سال یکبار بازی‌های Injustice و Mortal Kombat] را شکستیم، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی اقدامات ما در آینده به وجود آمد. می‌توانم به شما بگویم که برای این کار دلیل مشخصی وجود داشت. وقتی بازی بعدی خود را معرفی کنیم، همه‌چیز منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال اگر در این مرحله توضیحات بیشتری بدهم، با مشکلات زیادی مواجه خواهم شد».

برخلاف اظهارات اد بون، اخیرا تصویری مرتبط با نسخه‌ی دوازدهم سری Mortal Kombat از روی میز یکی از کارمندان ندررلم فاش شده بود که شایعه‌ها درباره‌ی ساخت این نسخه را قوت بخشید. بااین‌حال برای دریافت اطلاعات رسمی باید منتظر بیانیه‌های بعدی استودیوی ندررلم بمانیم. نظر شما درباره‌ی اظهارات اد بون چیست؟ آیا استودیوی ندررلم در حال توسعه‌ی قسمت جدید بازی Mortal Kombat است؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده